آشپزی

طرز تهیه ترشی اسپانیایی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ترشی اسپانیایی

ترشی اسپانیایی یکی از ترشی های بین المللی پرطرفدار و خوشمزه است که بر خلاف سایر ترشی ها می توانیم آن را در 4 فصل درست کنیم تا آموزش مرحله به مرحله کامل را ببینید. طرز تهیه ترشی اسپانیایی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای ترشی اسپانیایی
زیتون بدون هسته 1.5 فنجان
ذرت کنسرو شده 1 فنجان
هویج 2 عدد
فلفل های رنگارنگ 2 عدد
موسیر تازه یا خشک 2 عدد
سرکه 1.5-2 فنجان
روغن زیتون ⅓ لیوان
نمک 1 قاشق چایخوری
قند 1 قاشق غذاخوری
فلفل سیاه و پاپریکا هر کدام ½ قاشق چایخوری
پودر فلفل سیاه و تخم گشنیز هر کدام ½ قاشق چایخوری
سیاه دانه و آویشن هر کدام ½ قاشق چایخوری

طرز تهیه ترشی اسپانیایی

مرحله اول

من آماده می کنم ترشی های اسپانیایی خوشمزه ابتدا هویج ها را پوست گرفته سپس به مکعب های کوچک برش می دهیم. سپس هویج خرد شده را با ۱ لیوان آب در قابلمه کوچکی بریزید.

مرحله دوم

قابلمه را به مدت 20 دقیقه روی اجاق می گذاریم تا هویج بپزد سپس روی حوله پهن می کنیم تا خشک شود. سپس زیتون ها را خلال می کنیم و روی دستمال خشک می گذاریم.

سطح سوم

در این مرحله فلفل ها را به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم و همراه با کنسرو ذرت روی دستمال می گذاریم تا رطوبت آن ها گرفته شود. موسیر را نگینی خرد کرده و روی دستمال قرار دهید.

مرحله چهارم

بعد از اینکه رطوبت از همه مواد گرفته شد در ظرف مناسبی ریخته و مخلوط می کنیم. سپس شکر، نمک و سرکه را در یک کاسه بزرگ بریزید و خوب مخلوط کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله روغن زیتون، فلفل سیاه، پاپریکا، فلفل قرمز، پودر تخم گشنیز، سیاه دانه و آویشن را به کاسه با سرکه اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید سپس مواد مرینیت شده را به کاسه اضافه کنید.

مرحله ششم

مواد را خوب مخلوط کنید سپس ترشی را در ظرف های شیشه ای درب دار بریزید. سپس مواد را با محلول سرکه و روغن زیتون می ریزیم سپس به مدت یک هفته در یخچال می گذاریم تا ترشی آماده مصرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا