آشپزی

طرز تهیه ترشی گوجه کال با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ترشی گوجه کال را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ترشی گوجه فرنگی

ترشی گوجه فرنگی یکی از انواع ترشی های خوشمزه و متفاوت است که می توانید در دستور پخت های مختلف آن را تهیه کنید تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ترشی گوجه فرنگی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای ترشی گوجه فرنگی
گوجه فرنگیها 300 گرم
نمک 4 قاشق غذاخوری
آب جوش 1 فنجان
سرکه کافی
ریحان و شوید تازه کافی

طرز تهیه ترشی گوجه فرنگی

مرحله اول

من آماده می کنم ترشی گوجه فرنگی خوشمزه در ابتدای کار گوجه ها را شسته و به 4 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. حالا یک قابلمه پر از آب را روی حرارت زیاد قرار دهید و اجازه دهید آب به نقطه جوش برسد.

مرحله دوم

وقتی آب به جوش آمد، گوجه فرنگی ها را به همراه ۲ قاشق غذاخوری نمک به قابلمه اضافه کنید، سپس بگذارید در آب در حال جوش بماند تا رنگشان تغییر کند. حالا گوجه ها را از آب در حال جوش جدا می کنیم.

سطح سوم

حالا ظرف مورد نظر را انتخاب می کنیم سپس داخل ظرف را با گوجه فرنگی پر می کنیم و با مقداری شوید و ریحان تازه پر می کنیم. سپس بقیه ظرف را با گوجه فرنگی پر کنید و 2 قاشق نمک اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس یک فنجان آب جوشیده در قابلمه را داخل ظرف بریزید و بقیه ظرف را با سرکه پر کنید. در صورت تمایل می توانید فلفل چیلی و سیر را بین گوجه فرنگی ها قرار دهید. حالا درب ظرف را محکم ببندید.

مرحله پنجم

سپس ترشی را به مدت 3-4 روز در دمای محیط می گذاریم تا کاملا برسد. بعد از این مدت گوجه های مرینیت شده را در ظرف دلخواه ریخته و با ظرف سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا