آشپزی

طرز تهیه جیب تاجر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه جیب تاجر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه جیب تاجر درست کنیم

جب تاجر یکی از فینگر فودهای بین المللی خوشمزه است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. چگونه جیب تاجر درست کنیم برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای جیب تاجر
سینه مرغ 200 گرم
نان تست 1 بسته
فلفل 1 قطعه
قارچ 6 عدد
پیاز 1 قطعه
یک تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری یا پانکو کافی
از جمله سس کافی
نمک و فلفل و ادویه دلخواه کافی

چگونه جیب تاجر درست کنیم

مرحله اول

من آماده می کنم جیب تاجر خوش طعم در ابتدای کار بشامل را آماده می کنیم، برای این منظور روغن را به همراه آرد در قابلمه مناسبی می ریزیم و می پزیم تا بوی خامی آرد از بین برود. حالا شیر را کم کم اضافه کنید.

مرحله دوم

به هم زدن ادامه می دهیم تا سس غلیظی به دست آید. حالا سینه های مرغ را به مکعب های کوچک برش دهید و به همراه مقداری روغن زیتون، نمک، فلفل، پاپریکا، پودر پیاز و پودر سیر در تابه بریزید.

سطح سوم

حالا خوب تفت می دهیم تا سینه های مرغ پخته و سرخ شوند سپس از ماهیتابه خارج می کنیم و پیاز را به همراه فلفل دلمه ای نگینی خرد می کنیم و به همراه قارچ های خرد شده به تابه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سبزی ها را خوب تفت می دهیم تا سرخ شوند سپس سینه مرغ سرخ شده را به تابه اضافه می کنیم و مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم. سپس سس بشامل را به تابه اضافه کنید و به مدت 3 دقیقه تفت دهید.

مرحله پنجم

در این فاصله دو ورقه برشته شده را روی هم می چینیم و با وردنه محکم می پیچیم تا کاملا نازک شوند. حالا با یک فنجان وسطش شکل میدیم. حالا ابتدا نان را در تخم مرغ و سپس در آرد سوخاری بغلتانید.

مرحله ششم

حالا نان رول ها را داخل روغن داغ بریزید و روغن داغ را روی آن ها بریزید تا کاملا سرخ شده و پف کنند. در آخر ساندویچ سرخ شده را به دو قسمت تقسیم می کنیم و با مواد متوسط ​​و سالاد سبز پر می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا