آشپزی

طرز تهیه حلوا بوتیکی نارگیلی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه حلوا بوتیکی نارگیلی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه حلوای بوتیک نارگیل

حلوای بوتیک نارگیل یکی از حلواهای خوشمزه و جشن است که می توانید با دستور پخت های مختلف آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه حلوای بوتیک نارگیل را در ادامه مطلب مشاهده کنید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای حلوای بوتیک نارگیل
آرد سفید 135 گرم
پودر نارگیل 65 گرم
شکر پودر شده 70 گرم
پودر هل ½ قاشق چایخوری
کره 80 گرم

طرز تهیه حلوای بوتیک نارگیل

مرحله اول

برای تهیه حلوای خوشمزه بوتیک نارگیل در ابتدای کار کره را 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن کاملا با دمای محیط تنظیم شود سپس پودر نارگیل را داخل غذاساز بریزید.

مرحله دوم

حالا پودر نارگیل را هم می زنیم تا آسیاب شود سپس آرد سفید را در ظرف مناسبی ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. سپس آرد را تفت می دهیم تا بوی آن از بین برود بدون اینکه رنگ آن تغییر کند.

سطح سوم

بعد از اینکه بوی خامی آرد از بین رفت آن را 3 بار الک کرده و در تابه برگردانید سپس کره را که به دمای محیط رسیده است به تابه اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آرد و کره کاملا مخلوط و یکدست شوند.

مرحله چهارم

حالا قابلمه را از روی حرارت بردارید و پودر قند را به همراه پودر نارگیل و هل به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیر نرم و غلیظی به دست آید. در صورت لزوم می توانید از پودر کاکائو نیز استفاده کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله قسمتی از حلوا را جدا می کنیم و در قالب های سیلیکونی می ریزیم و با دست خوب فشار می دهیم تا حلوا در قالب ثابت شود. سرگرمی روز قالب را به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید.

مرحله ششم

بعد از این مدت که حلوا کاملا خنک و سفت شد آن را از قالب خارج می کنیم و در ظرف دلخواه می گذاریم. برای زیباتر شدن حلوا می توانید از مقداری پودر کاکائو یا زعفران آب پز استفاده کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا