آشپزی

طرز تهیه خاگینه مغزدار +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

آماده سازی

خاقینه مزدر یکی از انواع شیرینی های خوشمزه ایرانی است که با مواد و ترکیب های مختلف قابل تهیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مزدر خاقینه به ادامه مطلب بروید. سایت تعدید کی کی کی کنار آمدن

مواد لازم
یک تخم مرغ 3 شماره درشت
وانیل ¼ قاشق چایخوری
قند ¾ فنجان
Ab ¾ فنجان
گل سرخ 2 قاشق غذاخوری
ord 3 قاشق غذاخوری
دکل чикидех ширин 3 قاشق غذاخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق چای خوری
پودر دارچین ¼ قاشق چایخوری
poudr هل ¼ قاشق چایخوری
پودر کافی
زعفران دم كردة غليظ کافی

آماده سازی

مرحله یک

برای تهیه خاقینه مغزی خوشمزه در ابتدای کار آب را به همراه شکر و مقداری زعفران در قابلمه مناسبی بریزید سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا ذرات شکر در آب کاملا حل شود.

مرحله دو

وقتی ذرات شکر حل شد گلاب را به قابلمه اضافه می کنیم و بعد از 2 دقیقه قابلمه را روی حرارت می گذاریم و می گذاریم شربت کاملا خنک شود. در رضع تخم مرغ ها را به همور ونیل درون كاسه می ریزیم

مرحله سه

है तक्ष मुर्ग हा रा भह मेद्ट 2 ता می شوند 3 MINUTE ب دور تند و هم می زنیم تا زنیم تا روشن شود. سپس ماست را به همراه مقداری زعفران به کاسه اضافه کرده و دوباره با همزن برقی هم بزنید تا مخلوط شود.

مرحله چهار

در این مرحله آرد را به همراه بیکینگ پودر داخل کاسه بریزید و 3 بار مخلوط کنید سپس در 3 مرحله به کاسه اضافه کنید و همزن برقی را بزنید تا مایه یکدست شود.

مرحله پنجم

حالا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار دهید و داخل آن را با مقداری روغن مایع چرب کنید. در عرض المزيد نصف غذا داخل سفره ريخته مي شود سپس ميز را لمس مي كنند.

مرحله ششم

هلا درب تابه را بسته و خرید می دیمیم مایه خاگینه رویه ببندد در عرض المزدوجة حردو را به هم هل و كامنامن درون يكسه درون يكسه حقيبة و به خوبي بهم مي كينيم تا با هم صناف و يدست شوند.

هفت هفتم

وقتی مایع روی سطح قرار گرفت، مواد مخلوط شده را بین لایه ها به گونه ای بریزید که از کناره های مایع 1 سانتی متر فاصله داشته باشد، سپس بقیه مایع را روی مایع بریزید تا کاملا مایع را بپوشاند.

صحنه

در رضع درب تابه را بسته و کاهمی دیمین خاگینه کاملاً پکته و یک تربی آن سرک شود. برایمینی چخ ویک ترف هگینه کملا تالایه شود، اونرا بخ ارامی درون تابه برمی گردانیم، پیسپس می دمیم دیگر ترافا به کمالا رход شو.

تحت نهم

برایمانی کیخ به تعرف هاگینه، چاربا را درن تابه رو هگینه ژیزدا در میرودنی تابه را از روی این افکت برمی داریم. האלה מי דים מי שרבט בה קורד האגינה ברוד، שבע בה צעיין מי קיני. نوش جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا