آشپزی

طرز تهیه خوراک دل مرغ +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه غذای قلب مرغ

غذای قلب مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که به روش های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه غذای قلب مرغ برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
قلب مرغ 500 گرم
قارچ 6 عدد
سیب زمینیها 2 عدد
رب گوجه فرنگی 1.5 قاشق غذاخوری
پیاز 2 عدد
فلفل سیاه و زردچوبه کافی
نمک و ادویه جات ترشی جات کافی

طرز تهیه غذای قلب مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم غذای خوشمزه با قلب مرغ در ابتدای کار قلب های مرغ را از وسط به ۲ قسمت تقسیم می کنیم و قسمت های اضافی را جدا می کنیم سپس خوب می شوییم تا لخته های خون از بین برود و پاک شوند.

مرحله دوم

حالا پیاز را نگینی خرد کرده و تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید. در مرحله بعد کمی روغن مایع به ماهیتابه اضافه کنید و بلافاصله پیاز را اضافه کنید سپس تفت دهید تا پیاز سبک و شفاف شود.

سطح سوم

حالا قلب های مرغ را به همراه مقداری فلفل سیاه، زردچوبه و ادویه کاری به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی ادویه ها از بین برود. سپس اجازه دهید قلب مرغ کاملا بپزد و رنگ آن تغییر کند.

مرحله چهارم

در این مرحله قارچ ها را ورقه ای بریزید و به ماهیتابه اضافه کنید سپس حرارت را زیاد کنید و تفت دهید تا قارچ ها دیگر آب ندهند. وقتی قارچ ها کاملا سرخ شدند، پوره گوجه فرنگی و نمک را به تابه اضافه کنید.

مرحله پنجم

حالا پخت را ادامه می دهیم تا رب گوجه کاملا سرخ شده و رنگ آن روشن شود. سپس نصف فنجان آب به ماهیتابه اضافه کنید و درب آن را ببندید سپس اجازه دهید غذای مقوی به مدت 30 دقیقه بپزد.

مرحله ششم

سپس سیب زمینی ها را ورقه ای برش دهید و سرخ کنید. بعد از 30 دقیقه ظرف را در ظرف مورد نظر بریزید و با سیب زمینی سرخ کرده تزیین کنید سپس با نان سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا