آشپزی

طرز تهیه خوراک قارچ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه خوراک قارچ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه غذای قارچ

غذای قارچ یکی از انواع غذاهای بین المللی ساده و سالم است که با دستور پخت های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه غذای قارچ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
قارچ 600 گرم
پیاز 2 عدد
سیب زمینیها 2 عدد
گوجه گیلاسی 3 عدد
سیر 2 قرص
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و پودر آویشن کافی
روغن مایع کافی

طرز تهیه غذای قارچ

مرحله اول

برای تهیه غذا از قارچ مجلسی ابتدا قارچ را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم و اجازه می دهیم آب اضافی آن کاملا کشیده شود. سپس فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را شسته و ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع می ریزیم و بلافاصله پیاز را اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا پیاز طلایی و سرخ شود. سپس قارچ را خرد می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله پرک های سیر را برداشته و نگینی خرد می کنیم سپس به همراه خلال های قارچ به پیاز سرخ شده اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم تا عطر سیر گرفته شود و قارچ کاملا پخته و نرم شود.

مرحله چهارم

حالا پوست سیب زمینی را جدا می کنیم سپس آن را می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس تابه ای جداگانه روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع به آن اضافه می کنیم سپس اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب زمینی ها را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سیب زمینی ها کاملا قرمز و طلایی شوند. سپس پوره گوجه فرنگی را به سیب زمینی ها اضافه می کنیم سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا رنگ رب گوجه فرنگی تغییر کند.

مرحله ششم

حالا سیب زمینی ها را به مخلوط قارچ اضافه کنید سپس خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس نمک و فلفل سیاه و پودر آویشن را به غذای قارچ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها از بین برود.

مرحله هفتم

در آخر غذای قارچ را از روی اجاق برداشته سپس در ظرف مورد نظر می ریزیم. سپس گوجه های گیلاسی را شسته و به 4 قسمت تقسیم کرده و با ترشی و نان تازه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا