آشپزی

طرز تهیه دالگونا با بستنی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه دالگونا با بستنی

دالگونا با بستنی یکی از دسرهای خوشمزه و جذابی است که تهیه آن بسیار آسان است.دالگونا با بستنی را می توان به روش های مختلف با مواد مختلف تهیه کرد تا در مهمانی ها و مهمانی ها استفاده شود.این دسر خوشمزه طرفداران زیادی دارد. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه دالگون با بستنی به ادامه مطلب بروید سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
قند 3 قاشق غذاخوری
قهوه فوری 3 قاشق غذاخوری
آب جوش 1/4 فنجان
بستنی شکلاتی 4 قاشق
شیر سرد 1 فنجان
چوب شکلات یا چیپس شکلات برای تزئین کافی
موز برای تزئین کافی

طرز تهیه دالگونا با بستنی

مرحله 1: مخلوط قهوه و شکر را آماده کنید

ابتدا در ظرفی مقداری شکر بریزید و قهوه فوری را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند سپس کمی آب جوش روی مواد بریزید و با لیسک یا همزن برقی هم بزنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود. بافت مخلوط کرکی می شود.

مرحله 2: بستنی را به مخلوط اضافه کنید

مخلوط مواد را باید هم بزنید تا فرم بگیرد و حالت کرمی پیدا کند سپس چند گلوله بستنی را داخل لیوان بریزید می توانید از هر طعمی به سلیقه خود از بستنی استفاده کنید اما بهتر است از بستنی شکلاتی استفاده کنید درست کنید.

مرحله 3: شیر سرد را روی بستنی بریزید

مقدار اسکوپ های بستنی کاملا سلیقه ای است و می توانید بسته به ذائقه خود کمتر یا بیشتر از بستنی استفاده کنید.بعد از ریختن اسکوپ های بستنی در لیوان، روی آنها شیر سرد بریزید، شیر باید سرد باشد.

مرحله چهارم: تنظیم دمای شیر و اضافه کردن آن به لیوان

اگر شیر داغ باشد بستنی ها به سرعت آب می شوند و شکل و ظاهر دسر را خراب می کنند، پس بهتر است شیر ​​را از یخچال خارج کنید و سپس روی بستنی ها بریزید، اگر از شیر کامل استفاده می کنید، طعم دسر بهتر می شود که برای سرو مناسب تر است.

مرحله 5: Dalgona را اضافه کنید

سپس مقداری دالگونا را به آرامی با قاشق روی بستنی ها بریزید تا در لیوان ته نشین نشود، مقدار دالگونای استفاده شده در لیوان بستگی به ذائقه و ذائقه خودتان دارد، می توانید مقدار دالگونا را کم یا زیاد کنید تا به دست آید. طعم دلخواه در نهایت

مرحله ششم: دسر را تزئین و سرو کنید

سپس برای تزیین ظرف می توانید مقداری شکلات رنده کنید و روی مخلوط مواد بریزید و یا از شکلات چیپسی برای تزیین آن استفاده کنید، علاوه بر این با توجه به سلیقه خود می توانید از چند حلقه موز برای تزیین استفاده کنید. در آخر دالگونا را با بستنی به عنوان دسری شیک و جذاب با انواع دارچین و تاپینگ برای پذیرایی و مهمانی سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا