آشپزی

طرز تهیه دسر آناناس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر آناناس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر آناناس

دسر آناناس یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد اولیه و دستور پخت متفاوت تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله تهیه دسر آناناس را در ادامه مطلب مشاهده کنید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای دسر آناناس
شیر نر 1.5 فنجان
کرم رنگ 200 گرم
وانیل ¼ قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین 2 قاشق غذاخوری
ماست پر چرب شیرین ½ فنجان
آناناس کنسرو شده 150 گرم
آب آناناس ¾ فنجان
قند ½ فنجان
پودر نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
شیرخشک 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر آناناس

مرحله اول

برای تهیه دسر آناناس خوشمزه در ابتدای کار شیر را به همراه پودر ژلاتین، خامه صبحانه، شکر، پودر نشاسته ذرت، شیر خشک و ماست در ظرف مناسبی ریخته سپس با همزن دستی خوب مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

وقتی مواد داخل شیر حل شد، قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مدام هم بزنید تا مخلوط شیر در اطراف قابلمه بجوشد. بعد از اینکه مخلوط شیر به جوش آمد، قابلمه را از روی حرارت بردارید.

سطح سوم

حالا بگذارید مخلوط دسر کمی کم شود سپس وانیل و آب آناناس را به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. سپس آناناس را به مکعب های کوچک برش می دهیم و به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله شکل مورد نظر را با کمی کره مایع چرب کنید سپس دسر را داخل آن بریزید. سپس فرم را به مدت 3-4 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا دسر سفت شود و کاملا ببندد.

مرحله پنجم

بعد از این مدت فرم را از یخچال خارج کرده و لبه های دسر را با چاقو برش دهید و دوباره در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر دسر را به دلخواه تزیین کرده و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا