آشپزی

طرز تهیه دسر انجیر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر انجیر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر انجیر

دسر انجیر یکی از دسرهای بین المللی خوشمزه و شیک است که با روش های مختلف و مواد مختلف درست می شود و برای پذیرایی از مهمانان بسیار شیک و شیک می باشد، شما می توانید این دسر خوشمزه را خیلی راحت و سریع تهیه کنید. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه دسر انجیر برای بالاخره یک سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
انجیر تازه و رسیده 200 گرم
شیر نر 2 لیوان
قند 1/2 فنجان
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
کره 15 گرم
گردو آسیاب شده 5 تکه
اسانس وانیل چند قطره
گل سرخ چند قطره
پودر هل نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه دسر انجیر

مرحله اول

من آماده می کنم دسر انجیر ابتدا انجیرها را بشویید و پوست آنها را بگیرید و در مخلوط کن یا میکسر یا با گوشت کوب برقی کاملا پوره کنید، سعی کنید انجیر تازه و رسیده را انتخاب کنید و انجیر آسیب دیده و له شده را کنار بگذارید زیرا طعم دسر را از بین می برد.

مرحله دوم

سپس شیر را در ظرفی ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس وقتی کمی گرم شد شکر را اضافه کرده و هم می زنیم تا شکر کاملا در شیر حل شود سپس نشاسته ذرت را در شیر ریخته و هم می زنیم تا یکدست شود. نجوشد.

سطح سوم

سپس کره را به مواد اضافه کنید و مدام هم بزنید تا کره در شیر حل شود و بافتی یکدست و یکدست به دست آید، سپس چند قطره اسانس وانیل را روی مواد بریزید و هم بزنید تا عطر وانیل در بین مواد پخش شود، سپس یک عدد را اضافه کنید. چند قطره گلاب به مواد اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

وقتی بوی گلاب به مشام رسید مقداری پودر هل روی مواد بپاشید و هم بزنید تا کاملاً با مواد مخلوط شود سپس مقداری گردو را ریز خرد کرده و به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

مرحله پنجم

وقتی مخلوط کاملا غلیظ و یکدست شد از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید و بگذارید از روی حرارت و حرارت اولیه کم شود سپس خامه را اضافه کنید و با همزن دستی هم بزنید تا خامه کاملا با مواد مخلوط شود. و بافت مواد را یکسان کنید.

مرحله ششم

سپس انجیرهای پوره شده را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند، سپس مقداری انجیر را بشویید و حلقه حلقه کنید و به کناره های لیوان یا ظرف دلخواه بچسبانید و مخلوط مواد را به آرامی در ظرف یا ظرف بریزید. شیشه.

مرحله هفتم

سپس ظرف ها را یکی دو ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شوند و بعد از این مدت از یخچال خارج کنید و روی آن ها را با خامه بپوشانید و با گردوی آسیاب شده و چند برش انجیر تازه تزئین کنید و برای مهمانان سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا