آشپزی

طرز تهیه دسر اوریو +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه دسر Oreo

دسر اوریو یکی از انواع دسرهای خوش طعم و لذیذ است که تهیه آن بسیار آسان است، مواد اولیه آن در دسترس است و برای تهیه این دسر پرطرفدار نیاز کمی است، دسر اوریو به روش های مختلفی تهیه می شود که برای پذیرایی و مهمانی بسیار مناسب است. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه دسر Oreo برای سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
کوکی های Oreo 1 بسته
شیر نر 1 لیوان و نیم
قند 3 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری کامل
کرم رنگ 100 گرم
قهوه فوری 1 قاشق چایخوری
پودر پسته و گردو آسیاب شده برای تزیین کافی
شکلات چیپسی برای تزیین کافی
ترافل گل برای تزئین کافی

طرز تهیه دسر Oreo

مرحله 1: مخلوطی از شیر، شکر و نشاسته را آماده کنید

ابتدا مقداری شیر را در یک قابلمه کوچک بریزید سپس شکر را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود سپس مقداری نشاسته ذرت را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس پودر نسکافه را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله 2: خامه صبحانه را اضافه کنید

در مرحله بعد خامه صبحانه را روی مواد ریخته، مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند، سپس چند اوره را از وسط تقسیم کرده، خامه را از آن ها جدا کرده و داخل مواد بریزید، مخلوط کنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و طعم مواد را بخورید.

مرحله 3: مخلوط را روی حرارت ملایم ترکیب کنید

سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید، مخلوط را مدام هم بزنید تا همه مواد کاملا با هم مخلوط شوند تا قوام یکنواخت و غلیظی به دست آید، وقتی مخلوط به غلظت مناسب رسید، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.

مرحله 4: Oreos را خرد کنید

سپس کلوچه های اوریو را در میکسر یا مخلوط کن بریزید و کاملا پودر کنید و اگر همزن ندارید می توانید از آسیاب دستی برای خرد کردن شیرینی ها استفاده کنید و شیرینی ها را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و با آسیاب خرد کنید.

مرحله 5: لایه های دسر را درست کنید

سپس یک قاشق پودر بیسکویت را داخل مخلوط مواد بریزید، هم بزنید تا بافت مخلوط کمی یکدست شود، سپس یک لایه از مخلوط مواد را در لیوان های سرو بریزید، سطح آن را صاف کنید، سپس مقداری از پودر بیسکویت را روی آن بریزید. آی تی.

مرحله ششم: روی دسر را با شکلات آب شده تزئین کنید

یک لایه دیگر از مخلوط را بریزید، یک لایه دیگر از پودر بیسکویت را روی آن اضافه کنید، لایه آخر مخلوط را بریزید، سپس مقداری شکلات را در یک کاسه کوچک بریزید و روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا آب شود.

مرحله هفتم: دسر را در یخچال بگذارید

وقتی شکلات کاملا ذوب شد و یکدست شد، ظرف را از روی حرارت بردارید، کنار بگذارید تا شکلات ذوب شده کمی خنک شود و به دمای محیط برسد، سپس شکلات را به آرامی روی سطح مخلوط دسر بریزید تا یک لایه نازک روی سطح ایجاد شود. .

مرحله هشتم: تزیین و سرو نهایی دسر Oreo

سپس روی دسر را با چند تکه بیسکویت، پودر پسته، گردوی خرد شده و تکه های شکلات یا ترافل های رنگی تزیین کنید، سپس دسر را در یخچال بگذارید و 4 تا 5 ساعت بگذارید بماند و ببندد. در آخر دسر Oreo را برای پذیرایی و مهمانی به همراه انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا