آشپزی

طرز تهیه دسر گیلاس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر گیلاس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر گیلاس

دسر آلبالو یکی از دسرهای خوشمزه و لذیذی است که درست کردنش بسیار راحت است، این دسر خوشمزه که طرفداران زیادی دارد برای مهمانی ها و مهمانی ها بسیار مناسب است، دسر آلبالو را می توانید به روش های مختلف با مواد مختلف درست کنید. برای راهنمای کامل و گام به گام طرز تهیه دسر آلبالو به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
گیلاس بدون هسته نصف فنجان
قند 2 قاشق غذاخوری
اب نصف فنجان
مواد لازم برای دسر مقدار مواد
شیر نر 2 لیوان
قند 3 قاشق غذاخوری
آرد قنادی 1 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
پودر ژله آلبالو نیمه بسته
کرم رنگ 2 تا عاشق غذا
بیسکویت ساده یا پوره شکلات نیمه بسته
خامه فرم گرفته برای تزیین کافی

طرز تهیه دسر گیلاس

مرحله 1: آماده سازی و پخت گیلاس

ابتدا ساقه و برگ آلبالو را جدا کرده سپس آلبالوها را شسته و خشک کرده و از وسط نصف کرده و هسته آن را جدا کنید آلبالوها را در قابلمه ای بریزید و کمی شکر به آنها اضافه کنید سپس آلبالو و شکر را با هم مخلوط کنید.

مرحله 2: پختن آلبالو با شکر و آب

سپس کمی آب به مخلوط آلبالو و شکر اضافه کنید، قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید، بگذارید 15 دقیقه بجوشد تا نرم شوند، سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا آلبالوها کمی خنک شوند. دمای اتاق.

مرحله 3: تهیه پوره آلبالو

سپس آلبالوها را با پرس برقی کاملا خرد کرده و پوره کنید، اگر همزن برقی ندارید می توانید از همزن یا مخلوط کن آلبالوها را پوره کنید، سپس آلبالوهای خرد شده را که به صورت سس در آمده اند را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید. .

مرحله چهارم: مواد لازم برای دسر را آماده کنید

سپس برای دسر در ظرفی مقداری شیر بریزید سپس آرد و نشاسته ذرت را به آن اضافه کرده مخلوط کنید سپس شکر را روی شیر بریزید و با هم مخلوط کنید سپس پودر ژله آلبالو را به مخلوط مواد اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند.

مرحله 5: پخت مواد دسر

سپس کاسه را با مواد روی حرارت ملایم قرار دهید، مخلوط را مدام هم بزنید تا شکر حل شود و همه مواد کاملا مخلوط و یکدست شوند، بعد از چند دقیقه بافت مخلوط کمی غلیظ می شود، سپس خامه صبحانه را اضافه کنید. و خوب مخلوط کنید

مرحله 6: خامه و بیسکویت های خرد شده را اضافه کنید

وقتی خامه کاملا با مواد مخلوط شد و مخلوط به غلظت فرنی رسید، آن را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا کمی خنک شود، سپس به سلیقه خود مقداری پتی پور یا بیسکویت شکلاتی ساده را با دست خرد کنید. قطعات..

مرحله 7: آماده سازی لایه های بیسکویت

می توانید از هر نوع بیسکویت طعم دار که دوست دارید استفاده کنید، سپس مقداری بیسکویت خرد شده را در بشقاب های جداگانه سرو بریزید تا یک لایه بیسکویت روی بشقاب باشد، سپس مقداری از محصولات دسر را بریزید.

مرحله هشتم: پوره آلبالو را به مواد دسر اضافه کنید

مواد دسر کاملا با بیسکویت ها ست می شود و آن ها را خوشمزه می کند سپس مقداری از پوره آلبالو را روی مواد دسر بریزید، طوری پهن کنید که لایه نازکی از آلبالو روی مواد دسر را بپوشاند، مقداری از مواد دسر را دوباره روی آلبالوها بریزید.

مرحله نهم: دسر را در یخچال خنک کنید

سطح مواد دسر را با قاشق صاف کنید، ظروف را در یخچال بگذارید، 2 الی 3 ساعت بگذارید و خوب سفت شوند، پس از سفت شدن و غلیظ شدن ساختار دسرهای آلبالو، آنها را از یخچال خارج کنید. . بیرون میاورم

مرحله دهم: دسر آلبالو را تزئین و سرو کنید

سپس به سلیقه خود می توانید روی دسرها را با چند برش آلبالو و مقداری خامه فرم گرفته که از قبل درست کرده اید و در قیف ریخته اید تزیین کنید سپس دسر آلبالو را برای پذیرایی و مهمانی به همراه انواع دارچین و تزیینات سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا