آشپزی

طرز تهیه دونر کباب بوقلمون +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه دونر برای کباب بوقلمون

بوقلمون دونر یکی از غذاهای ساده و بسیار خوشمزه ترکیه است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه دونر برای کباب بوقلمون برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت بوقلمون 500 گرم
پیاز 1 قطعه
روغن مایع ½ فنجان
ماست 1 فنجان
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
پودر فلفل قرمز 2 و نیم قاشق غذاخوری
نمک 2 و نیم قاشق غذاخوری
فلفل 1 قاشق چایخوری
پودر آویشن 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه دونر برای کباب بوقلمون

مرحله اول

برای تهیه دونر بوقلمون خوشمزه ابتدا پیاز را پوست گرفته و بشویید سپس با رنده ریز رنده کنید. سپس پیاز را به همراه ماست و روغن مایع در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا پوره گوجه فرنگی را به همراه نمک، فلفل، پاپریکا و پودر آویشن به کاسه حاوی ماست اضافه کنید، سپس خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس گوشت بوقلمون را به مخلوط ماست اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله روی کاسه گوشت بوقلمون را با سلفون بپوشانید سپس به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید تا گوشت بوقلمون طعم دار شود. سپس بعد از این مدت گوشت بوقلمون را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سطح کار را با سلفون بپوشانید سپس بوقلمون را روی آن قرار دهید و گوشت را کاملا داخل سلفون بپیچید. سپس گوشت بوقلمون را به مدت 1 شب در فریزر قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله بعد از سپری شدن این زمان، گوشت بوقلمون را از یخچال خارج می کنیم، سپس با چاقوی تیز به صورت ورقه های نازک برش می دهیم. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم.

مرحله ششم

حالا اجازه دهید روغن مایع خوب داغ شود، سپس گوشت های ورقه شده را به تابه اضافه کنید و اجازه دهید یک طرف دونر کاملا سرخ شود و بپزد. سپس بوقلمون را به تابه برگردانید.

مرحله هفتم

در آخر اجازه دهید طرف دیگر دونات ها کاملا سرخ شود. سپس دونر را در ظرف مورد نظر می ریزیم، سپس با نان تازه، گوجه فرنگی، جعفری تازه و خیار شور سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا