آشپزی

طرز تهیه رولت اسنیکرز با دستور پخت محرمانه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رولت اسنیکرز را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه یک رولت اسنیکرز درست کنیم

How to Make Snickers Roulette یکی از آن دستور العمل های جادویی است که می تواند لبخند را بر لبان هر کسی نشان دهد. این دستور غذا ترکیبی بی نظیر از طعم ها و بافت های مختلف است که نه تنها چشمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه جوانه های چشایی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با ما همراه باشید تا این دستور غذایی خاص و خوشمزه را مرحله به مرحله امتحان کنید.

دستور تهیه رول اسنیکرز با جدا کردن زرده و سفیده تخم مرغ و اضافه کردن شکر و وانیل شروع می شود و سپس مواد خشک مانند آرد، کاکائو و بکینگ پودر را اضافه کرده و در فر می پزیم. بعد از سرد شدن روی آن را با خامه شکلاتی مخصوص پر می کنند و با شکلات ذوب شده و بادام زمینی تزئین می کنند. این رول نه تنها طعم مطبوعی دارد، بلکه با قوام نرم و لطیفی لذتی بی نظیر را به ارمغان می آورد.

مواد لازم برای یک رول شکلاتی اندازه ی
یک تخم مرغ 4 عدد
شکر گرانول یا پودر قند 120 گرم
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
آرد سفید 100 گرم
پودر خمیرمایه 1/2 قاشق چایخوری
کاکائو 20 گرم
مواد لازم برای سس شکلات اندازه ی
یک تکه شکلات 1 فنجان
بادام زمینی خرد شده کافی
روغن مایع 5 قاشق غذاخوری
مواد لازم برای خامه اندازه ی
کاکائو 2 قاشق غذاخوری
سس کارامل 10 گرم
کرم رنگ 500 گرم

چگونه یک رولت اسنیکرز درست کنیم

مرحله 1: زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید

ابتدا زرده ها و سفیده ها را با دقت از یکدیگر جدا کنید. سفیده ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و با همزن برقی با دور تند خوب بزنید تا کاملا فرم بگیرد. بعد از اینکه سفیده ها درست شد، نیمی از شکر دانه ریز یا پودر قند را به آرامی اضافه کنید و ادامه دهید تا کاملا با سفیده مخلوط شده و دوباره فرم بگیرد.

مرحله 2: مخلوط زرده را آماده کنید

در ظرفی جداگانه زرده های تخم مرغ را با شکر باقی مانده و کمی وانیل مخلوط کنید. این مخلوط را خوب هم بزنید تا کمی رنگ آن روشن شود و بافتی کرمی و یکدست پیدا کند. این فرآیند کمک می کند تا طعم دسر نهایی عمیق تر و خوشمزه تر شود.

مرحله 3: مخلوط زرده را به سفیده تخم مرغ اضافه کنید

حالا مخلوط زرده را به آرامی در چند مرحله به سفیده های زده شده اضافه کنید. در این مرحله باید دقت کنید که مواد را با حرکات و چین های سبک صاف کنید تا حباب های هوا در سفیده ها حفظ شود و بافت کیک سبک و مطبوع بماند.

مرحله 4: مواد خشک را اضافه کنید

مواد خشک شامل آرد سفید، کاکائو و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و الک کنید، سپس به آرامی در چند مرحله به مخلوط سفیده و زرده اضافه کنید. در این مرحله با احتیاط و با حرکات تا زدن ادامه دهید تا همه مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.

مرحله 5: آماده سازی و پخت کیک

کف قالب 30 در 40 سانتی متری خود را با کاغذ روغنی یا فر بپوشانید. فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد گرم کنید. مخلوط رول را به طور یکنواخت روی قالب بمالید و به مدت 5 تا 8 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید. مراقب باشید کیک را زیاد نپزید تا خشک نشود.

مرحله 6: کیک را خنک کنید

بعد از پخت کیک را از فر خارج کرده و بلافاصله دوباره روی دستمال تمیزی که پودر قند را از قبل الک کرده اید قرار دهید. سپس می توانید کیک را از وسط نصف کنید تا دو رول کوچک داشته باشید

روی سطح کیک کمی پودر قند بپاشید و به آرامی گرد کنید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود و سفت شود.

مرحله 7: آماده سازی خامه شکلاتی

خامه قنادی را با سس کاکائو و کارامل خوب مخلوط کنید و با همزن بزنید تا کرم شکلاتی یکدست و یکدستی به دست آید. این کرم طعم خوبی به رول می دهد و بافت کرمی به آن می بخشد.

مرحله 8: رولت را کامل و نهایی کنید

بعد از اینکه رول به اندازه کافی در یخچال خنک شد، آن را باز کرده و یک لایه از خامه شکلاتی آماده شده پهن کنید، سپس رول را با احتیاط بپیچید و نیم ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا خامه داخل آن سفت شود.

مرحله 9: رولت را تزئین کنید

برای تزیین، شکلات را در بن ماری ذوب کنید، سپس کره ذوب شده را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سرگرمی روز بادام زمینی خرد شده را به مخلوط شکلاتی اضافه کرده و روی رول پهن می کنیم. این کار ظاهری زیبا و طعمی بی نظیر به رول می دهد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا