آشپزی

طرز تهیه رولت خرما با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رولت خرما را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رول خرما

رول خرما یکی از انواع رول های خوشمزه و مقوی است که با دستور العمل های ساده تهیه می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه رول خرما برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای رول خرما
تاریخ 1 کیلوگرم
کره 25 گرم
پودر پسته ¼ فنجان
خلال بادام ¼ فنجان
پودر ذرت فلکس ¼ فنجان
مواد لازم برای لایه دوم
بیسکویت پای بوربن 2 بسته
کره 50 گرم
شیر عسلی 2 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری
پودر دارچین 1 قاشق چایخوری
پودر هل 1 قاشق چایخوری
پودر زنجبیل ½ قاشق چایخوری
مواد لازم سس رول
کره بادام زمینی قاشق
ارده قاشق
کرم رنگ 1 فنجان

طرز تهیه رول خرما

مرحله اول

من آماده می کنم خرماهای خوشمزه در ابتدای کار مغز خرماها را بیرون می آوریم و همراه با پودر پسته و خلال بادام و کورن فلکس کوبیده در ظرف مناسبی قرار می دهیم. حالا روغن را روی بخار کتری گرم می کنیم.

مرحله دوم

بعد از آن کره ذوب شده را به کاسه اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم تا خمیر نرم و یکدستی به دست آید و پس از آن خمیر به دست آمده را روی کاغذ روغنی گذاشته و به شکل مربع روی سطح آن پخش می کنیم.

سطح سوم

حالا رج دوم رول ها را درست می کنیم، برای این منظور بیسکویت های بوربن پنجم را در غذاساز بریزید و خوب هم بزنید تا پودر شود، سپس کره آب شده را به همراه شیر عسلی در غذاساز اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس خامه را به همراه پودر دارچین، پودر هل و زنجبیل به غذاساز اضافه کنید و چند بار هم بزنید تا مواد رج دوم به شکل خمیر در بیاید، سپس آن را روی کاغذ روغنی جداگانه بریزید و به اندازه پهن کنید. یک خمیر خرما

مرحله پنجم

حالا رول دوم را روی خمیر خرما قرار دهید و با دست کمی فشار دهید تا رول ها به هم بچسبد سپس آن را در کاغذ روغنی بپیچید و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید تا رول کاملا سرد شود.

مرحله ششم

در این فاصله سس رول را آماده می کنیم، برای این منظور کره بادام زمینی را به همراه آرد و خامه قنادی در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی خوب هم بزنید تا سس یکدست شود.

مرحله هفتم

بعد از 30 دقیقه رول را از فریزر خارج کرده و به اندازه های دلخواه برش می زنیم سپس با مغزهای دلخواه تزیین می کنیم و با سس پخش می کنیم و با چای سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا