آشپزی

طرز تهیه رولت درباری با دستور پخت محرمانه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رولت درباری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رولت دادگاهی

در این مقاله از “و در آخر سایت آموزشی“، در مورد یکی از خوشمزه ترین و منحصر به فرد ترین دستورهای آشپزی صحبت می کنیم و طرز تهیه رول را به شما آموزش می دهیم. رولت دربری به دلیل ترکیبات متنوع و طعم دلپذیری که دارد می تواند انتخابی عالی برای مهمانی ها و جشن های شما باشد. بیایید بدون مقدمه به مواد و مراحل مورد نیاز برای پخت این غذای خوشمزه و دلچسب بپردازیم.

برای درست کردن رول دربار با مخلوط گوشت چرخ کرده و سینه مرغ یک غذای خوشمزه درست می کنیم و به همراه ادویه های معطر یک لایه نازک از مخلوط گوشت و مرغ را روی کیسه فریزر پهن می کنیم و در رول می بندیم و بعد می پزیم. نیمه یخ زده است، برش داده، سپس رول ها را سرخ کرده و در سس غلیظ و خوش طعمی که با پیاز، پوره گوجه فرنگی و ادویه تهیه شده است بپزید تا طعم خوبی پیدا کند. این دستور با کته زعفرانی یا برنج سفید سرو می شود و طعم بی نظیری دارد.

مواد گوشتی اندازه ی
گوشت چرخکرده 300 گرم
پیاز رنده شده 1 قطعه
نمک و فلفل و زعفران کافی
مواد لازم مرغ اندازه ی
سینه مرغ 350 گرم
پیاز رنده شده 1 قطعه
زعفران کافی
نمک، فلفل و پاپریکا کافی
مواد لازم برای سس اندازه ی
پیاز 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
زعفران و زرشک کافی
اب کافی

طرز تهیه رولت دادگاهی

مرحله 1: آماده سازی مواد گوشتی

ابتدا سینه مرغ و چرخ کرده را با پیاز رنده شده و ادویه های خود شامل نمک، فلفل، پاپریکا و زعفران (برای مرغ)، نمک، فلفل و زعفران (برای چرخ کرده) در کاسه های جداگانه مخلوط کنید. اطمینان حاصل کنید که ادویه ها به خوبی با گوشت مخلوط شده اند تا طعم مطلوبی داشته باشند.

مرحله 2: مواد را روی کیسه فریزر پخش کنید

مخلوط گوشت و مرغ را روی کیسه فریزر باز پخش کنید. ابتدا یک لایه از مخلوط را با گوشت چرخ کرده به ضخامت یک سانتی متر پهن می کنیم سپس گوشت مرغ را می چینیم. این باعث می شود که لایه ها به خوبی به یکدیگر بچسبند.

مرحله 3: گرد کنید و در فریزر قرار دهید

مواد را با دقت روی کیسه فریزر پخش کنید. از انتها شروع کنید و کمی فشار دهید تا هوای بین لایه ها آزاد شود. رول به دست آمده را در فریزر قرار دهید تا نیمه یخ زده شود. این کار برش را بعدا آسان تر می کند.

مرحله 4: برش رول

بعد از اینکه رول به مدت کافی در فریزر ماند و به حالت نیمه یخ زده رسید آن را بیرون آورده و با دقت به قطعات دلخواه برش دهید. این برش ها باید به اندازه ای بزرگ باشند که هنگام پخت و پز و سرخ کردن شکل خود را حفظ کنند.

مرحله 5: رول ها را سرخ کنید

در ماهیتابه ای با روغن داغ، رول های ورقه شده را از هر طرف سرخ کنید تا طلایی و ترد شوند. دقت کنید که رول ها به هم نچسبند و همه طرف ها خوب پخته شوند.

مرحله 6: سس را آماده کنید

در حالی که رول را سرخ می کنید، شروع به تهیه سس کنید. پیاز گرانبها را در کمی روغن تفت می دهیم تا نرم و شفاف شود، سپس رب گوجه فرنگی، نمک، فلفل و کمی آب اضافه می کنیم و اجازه می دهیم سس خوب جا بیفتد و غلیظ شود.

مرحله 7: رول ها را به سس اضافه کنید

بعد از اینکه نان ها سرخ شدند و سس خوب غلیظ شد، نان ها را به سس اضافه کنید. این باعث می‌شود رول‌ها خوش طعم‌تر شوند و طعم‌ها به خوبی با هم ترکیب شوند.

مرحله 8: آماده شدن برای سرو

وقتی رول ها به اندازه کافی پخته شدند و در سس طعم دار شدند، آنها را در بشقاب سرو بچینید. برای تزیین می توانید مقداری زرشک و زعفران روی غذا بپاشید. این دستور پخت با یک لایه زعفران یابرنج سفید» سرو می شود و می تواند یک غذای کامل و خوشمزه را برای شما و عزیزانتان فراهم کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا