آشپزی

طرز تهیه رولت سیب زمینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رولت سیب زمینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رول سیب زمینی

رول سیب زمینی یکی از انواع غذاهای بین المللی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه رول سیب زمینی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینی متوسط 3 عدد
یک تخم مرغ 2 عدد
جعفری 3 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
پیتزا با پنیر 100 گرم
مواد میانی رولت
گوشت چرخکرده 200 گرم
پیاز 1 قطعه
اب ½ فنجان
فلفل 1 فنجان
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 1 قطعه
نمک، فلفل، زردچوبه کافی
پودر دارچین و ادویه جات کافی

طرز تهیه رول سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه رول سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید سپس بشویید و با رنده ریز رنده کنید. سپس سیب زمینی رنده شده را با دست فشار می دهیم تا آب اضافی آن گرفته شود.

مرحله دوم

در این مرحله جعفری را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم و می گذاریم آب اضافی آن کاملا کشیده شود. سپس جعفری را روی تخته گوشت چیده و ریز خرد می کنیم.

سطح سوم

حالا فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم سپس می گذاریم تا کاملا گرم شود. سپس جعفری، تخم مرغ، نمک و فلفل را به سیب زمینی رنده شده اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله سینی را با کاغذ پخت می پوشانیم سپس با کمی روغن مایع چرب می کنیم. سپس مخلوط سیب زمینی رنده شده را در سینی فر بریزید سپس با پشت قاشق آن را به طور یکنواخت پهن کنید.

مرحله پنجم

حالا سینی را در طبقه وسط فر قرار می دهیم سپس سیب زمینی ها را به مدت 20 دقیقه در فر می گذاریم تا پخته و روی آن طلایی شود. در این مدت مواد متوسط ​​را آماده می کنیم، برای این منظور گوشت را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله تکه های گوشت را داخل چرخ گوشت می ریزیم سپس چرخ می کنیم. در مرحله بعد فلفل را شسته و دانه های آن را جدا می کنیم و سپس به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس گوجه ها را می شوییم.

مرحله هفتم

حالا گوجه ها را به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را شسته و ریز خرد می کنیم. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم.

مرحله هشتم

در این مرحله پیاز را در ماهیتابه می ریزیم و تفت می دهیم تا پیاز سبک و شفاف شود سپس گوشت چرخ کرده را در تابه می گذاریم و تفت می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند. سپس فلفل و گوجه فرنگی را به گوشت اضافه می کنیم.

مرحله نهم

حالا به پخت ادامه می دهیم تا بوی خامی فلفل سیاه از بین برود. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد متوسط ​​اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا بوی خامی رب گرفته شود سپس تغییر رنگ می دهد.

مرحله دهم

در این مرحله نمک، فلفل، زردچوبه، دارچین و ادویه کاری را به مواد گوشت اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا عطر ادویه ها خارج شود. سپس آب را اضافه می کنیم سپس هم می زنیم و درب تابه را می بندیم.

مرحله یازدهم

حالا اجازه دهید آب اضافی گوشت تبخیر شود. سپس بعد از 20 دقیقه سیب زمینی را از فر خارج می کنیم سپس مواد متوسط ​​را روی سیب زمینی می ریزیم و با قاشق پهن می کنیم تا سطح سیب زمینی را بپوشاند.

مرحله دوازدهم

در این مرحله سیب زمینی را در کاغذ روغنی بغلتانید و دوباره در سینی فر قرار دهید سپس روی رول پنیر پیتزا بریزید. سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم سپس رول را به مدت 10 دقیقه در فر می گذاریم تا پنیر پیتزا آب شود.

مرحله سیزدهم

سرگرمی روز بعد از این مدت در صورت نیاز گریل را روشن می کنیم تا پنیر پیتزا طلایی و طرح دار شود. سپس رول سیب زمینی را از فر خارج کرده و در ظرف مورد نظر می چینیم و سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا