آشپزی

طرز تهیه رولت کدو حلوایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه رولت کدو حلوایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه رول کدو حلوایی

رول کدو حلوایی یکی از شیرینی های خوش طعم و لذیذ است که بافتی نرم و لطیف دارد و از صبحانه های مقوی و کامل محسوب می شود.این شیرینی خوشمزه بسیار راحت و سریع تهیه می شود و برای سرو بسیار مناسب و شیک می باشد. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه رول کدو حلوایی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کیک
یک تخم مرغ 3 عدد
قند 1 فنجان
پوره کدو تنبل 1 فنجان
ارد 3.4 فنجان
وانیل 5 گرم
پودر خمیرمایه 2 قاشق مرباخوری
پودر دارچین 1 قاشق مرباخوری
پودر زنجبیل 1 قاشق مرباخوری
پودر جوز هندی کافی
مواد لازم برای خامه میانی
کرم رنگ بسته 3/4
پنیر خامه ای بسته 3/4
شکر پودر شده 3.4 فنجان
وانیل کافی
گردو به مقدار مورد نظر

طرز تهیه رول کدو حلوایی

مرحله اول

من آماده می کنم رولت کدوتنبل ابتدا برای تهیه پوره کدو حلوایی می توانید کدو را برش بزنید و چند تکه کنید و در فر قرار دهید و فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و بگذارید 45 دقیقه بماند تا پوست کدو قهوه ای شود و گوشت آن تبدیل به رنگ شود. نرم

مرحله دوم

سپس کدو را از فر خارج کرده و در آبکش قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود، سپس پوست آن را از گوشت کدو جدا کنید و سپس با استفاده از مخلوط کن برقی یا دستی یا غذاساز، گوشت کدو را پوره کنید.

سطح سوم

همچنین می توانید کدو را پوست بگیرید تا پوره شود و به اندازه های دلخواه برش دهید و در قابلمه ای بریزید و روی آن را با 1/4 پیمانه آب بپوشانید و بگذارید 2 ساعت با حرارت ملایم خوب بپزد.

مرحله چهارم

سپس تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و با همزن برقی هم می زنیم تا کمی کف کند و بزرگ شود، سپس وانیل را اضافه می کنیم و با همزن هم می زنیم تا طعم وانیل گرفته شود و کاملا با تخم مرغ ها مخلوط می شود، سپس کاسه را خارج می کنیم. انجام دادن.

مرحله پنجم

سپس شکر را به تخم مرغ ها اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا مخلوط کرمی و کشدار شود سپس با لیسک ظرف را بردارید تا اگر تخم مرغ دور کاسه گیر کرد با مواد مخلوط شود و بوی تخم مرغ گرفته شود. ناپدید می شوند

مرحله ششم

سپس پوره کدو حلوایی را به مواد اضافه کنید و با همزن برقی بزنید تا یکدست شود سپس پودر دارچین و پودر زنجبیل و پودر جوز هندی را به مواد کیک اضافه کنید و با همزن برقی بزنید تا عطر دارچین به مواد برسد. و با مواد مخلوط می شود

مرحله هفتم

بعد در ظرفی دیگر آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و سپس آرد را الک می کنیم تا سبک و یکدست شود سپس روی مخلوط مواد الک می کنیم و با همزن دستی در یک جهت به صورت دورانی هم می زنیم تا کاملا یکدست شود. و بافت خمیر یکنواخت است.

مرحله هشتم

سپس کف قالب را با روغن مایع یا کره چرب کنید و یا کف قالب را کاغذ پخت قرار دهید و مواد کیک را روی آن بریزید و به مدت ده دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید و دما را روی 175 درجه سانتیگراد قرار دهید. برای پختن کیک

مرحله نهم

سپس اجازه دهید کیک به مدت 15-20 دقیقه بپزد تا طلایی شود، سپس آن را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود، سپس یک حوله نخی را روی سطح صاف پهن کنید و کمی پودر قند بپاشید.

مرحله دهم

سپس قالب را روی حوله برگردانید تا کیک از قالب خارج شود و به شکل درست در بیاید و سپس با استفاده از حوله کیک را بغلطانید تا شکل بگیرد، سپس برای درست کردن خامه کیک، خامه صبحانه را در ظرفی بریزید و پنیر خامه ای را اضافه کنید. به او.

مرحله یازدهم

سپس خامه و پنیر را با همزن برقی هم می زنیم تا یکدست شوند، سپس پودر قند را اضافه می کنیم و دوباره با همزن برقی خوب می زنیم تا خامه فرم بگیرد و تیغه های همزن روی آن بماند و اگر کاسه را برگردانید خامه داخل خواهد شد.نریزید.

مرحله دوازدهم

سپس رول را باز کرده و خامه فرم گرفته را با کفگیر روی سطح کیک بریزید و کاملاً پخش کنید تا تمام قسمت های کیک با خامه آغشته شود سپس گردوها را خرد کرده روی خامه بریزید و کیک را گرد کنید و بپزید. 4 ساعت در یخچال.

مرحله سیزدهم

رول را در یخچال استراحت دهید تا خامه سفت شود و کیک شکل خودش را بگیرد و بعد از این مدت رول را از یخچال خارج کرده و پودر قند بپاشید و روی رول مقداری گردو یا تکه های گردو قرار دهید و تزئین کنید. .


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا