آشپزی

طرز تهیه رول مرغ سوخاری، غذای خوشمزه به روش رستورانی با طعمی دلنشین در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه رول مرغ سوخاری

طرز تهیه رول مرغ سرخ شده طرز تهیه رول مرغ سرخ شده رول مرغ سرخ شده رول مرغ سرخ شده و رول سزار مرغ سرخ شده با ژامبون را به خانه ببرید.

رول مرغ سرخ شده این یکی از انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ است که به روش های مختلف با مواد مختلف بسیار راحت تهیه می شود، می توانید از این غذای لذیذ به عنوان یک فینگر فود یا پیش غذای محبوب برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه رول مرغ سوخاری در ادامه با سایت آموزشی تینا چی همراه باشید.

عناصر مقدار مواد
سینه مرغ 2 عدد
پیاز 1 قطعه
نمک و آویشن 1/2 قاشق چایخوری
فلفل قرمز و فلفل سیاه 1/2 قاشق چایخوری
پودر سیر و پاپریکا 1/2 قاشق چایخوری
قارچ 9 عدد
فلفل نصف 1 عدد
کنسرو سبزیجات، ذرت، نخود و هویج کافی
مواد لازم برای سرخ کردن مقدار مواد
یک تخم مرغ 2 عدد
کره 2 قاشق غذاخوری
نمک کافی
آویشن و فلفل سیاه کافی
آرد سوخاری کافی
آرد سوخاری کافی
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی

طرز تهیه رول مرغ سوخاری

مرحله 1: قارچ ها و فلفل ها را بشویید و خرد کنید

ابتدا قارچ ها را شسته و خشک کرده و خراش ها را جدا کرده و به صورت ورقه های نازک برش داده و کنار می گذاریم سپس فلفل را شسته و به صورت نگینی برش می دهیم و کنار می گذاریم، بهتر است از فلفل سبز استفاده کنید.

مرحله 2: قارچ ها را در روغن داغ سرخ کنید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود سپس قارچ ها را در تابه بریزید و در روغن داغ تفت دهید تا بوی خامی آن ها از بین برود و وقتی قارچ ها را سرخ کردید حرارت را زیاد کنید. که قارچ ها آب نمی ریزند.

مرحله سوم: فلفل دلمه ای و ذرت را به مواد اضافه کرده و تفت دهید

سپس فلفل دلمه ای برش خورده ناگینی را در ماهیتابه بریزید و با قارچ تفت دهید تا طعم فلفل ها پخش شود سپس مقداری ذرت نیم پز به مواد داخل تابه اضافه کنید، کمی تفت دهید، بهتر است از کنسرو ذرت استفاده کنید. این وظیفه.

مرحله 4: نخود و هویج را در مواد خرد کنید و بپزید

سپس مقداری نخودفرنگی را در تابه بریزید و با بقیه مواد تفت دهید، سپس هویج هایی را که از قبل پوست گرفته اید، به قطعات کوچک برش داده و با بقیه مواد تفت دهید تا خوب مخلوط شوند. حذف خواهد شد و رنگ آنها تغییر خواهد کرد.

مرحله 5: استفاده از سبزیجات کنسرو شده به جای مخلوط کردن مواد

می توانید به جای ذرت و نخود و هویج جداگانه از سبزیجات کنسرو شده که ترکیبی از همه مواد هستند استفاده کنید و در تابه بریزید و کمی تفت دهید بعد از سرخ شدن همه مواد تابه را بردارید. گذشته از.

مرحله 6: سینه های مرغ را مخلوط کرده و پوره کنید

سپس سینه‌های مرغ را شسته، خشک کرده، استخوان‌ها را جدا کرده و به قطعات کوچک‌تری برش می‌دهند تا هنگام هم زدن در همزن فشار نیاورند، سپس تکه‌های مرغ را در همزن یا خردکن بریزید و مخلوط کنید.

مرحله هفتم: پیاز را داخل مرغ پوره شده رنده کرده و با هم مخلوط کنید

به سلیقه خود می توانید از پای مرغ یا فیله برای تهیه این غذا استفاده کنید، سپس پیاز را پوست بگیرید، به قطعات کوچکتر برش دهید، در مخلوط کن یا غذاساز روی مرغ قرار دهید، سپس مرغ و پیاز را با هم مخلوط کنید، مخلوط کنید.

مرحله هشتم: ادویه ها را به مواد اضافه کنید و با آنها مخلوط کنید

وقتی مرغ و پیاز خوب با هم مخلوط شدند و قوام یک دست به دست آمد، ادویه هایی که شامل نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، آویشن و فلفل قرمز است را به سلیقه و ذائقه خود به مخلوط اضافه کنید. مواد را به مخلوط کن

مرحله نهم: مخلوط گوشت را روی سلفون گذاشته و باز کنید

دوباره همه مواد را با همزن میزنیم تا بافت مخلوط خمیری و یکنواخت شود سپس سلفون را روی سطح صافی قرار میدهیم و مخلوط مواد را از میکسر خارج میکنیم و روی سلفون میگذاریم و با دست فرم میدهیم و پهن میکنیم و مستطیل باز

مرحله 10: مخلوط قارچ و فلفل را روی گوشت بریزید

دقت کنید ضخامت لایه گوشت در همه قسمت ها یکسان باشد و خیلی ضخیم نباشد سپس یک لایه از ترکیب مواد قارچ و فلفل را به صورت نوار باریک بلند روی خمیر بریزید توجه داشته باشید. که لازم نیست مواد میانی را روی سطح قرار دهید خمیر را با وردنه باز کنید.

مرحله یازدهم: پنیر پیتزا را روی مخلوط مواد میانی بریزید و مواد را داخل آن بریزید

سپس روی لایه مواد میانی مقداری پنیر پیتزا بریزید، مقدار پنیر پیتزا بستگی به ذائقه و ذائقه شما دارد، اما هر چه بیشتر باشد، رول مرغ سرخ شده کشدارتر و لذیذتر می شود، سپس خمیر را با استفاده از آن زیر آن بغلتانید. سلفون

مرحله دوازدهم: رول مرغ را در فریزر قرار دهید و بگذارید

خمیر را با دست کمی فشار دهید تا لبه های آن به هم بچسبد و باز نشوند سپس رول مرغ را در فریزر قرار دهید و یک ساعت تا دو ساعت در فریزر بگذارید و کاملا فریز کنید تا بافت کاملا با هم ترکیب شود و رول مرغ شکل خود را به خود می گیرد.

مرحله 13: تخم مرغ ها را مخلوط کرده و کره را به آنها اضافه کنید

در همین حین برای تهیه مواد سرخ شده تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و با همزن دستی یا چنگال هم می زنیم تا گلوله شده و بافت یکنواختی پیدا کنند سپس کمی روغن به آن ها اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. مختلط

مرحله چهاردهم: ادویه ها را داخل تخم مرغ ها خرد کرده و مخلوط کنید

سپس مقداری نمک، آویشن و فلفل سیاه به تخم مرغ ها اضافه کنید، خوب هم بزنید تا عطر ادویه ها پخش شود و بوی تخم مرغ گرفته شود، مقدار ادویه استفاده شده بستگی به ذائقه شما دارد و می توانید مقدار آن را کم یا زیاد کنید یا استفاده کنید. چاشنی مورد علاقه شما

مرحله 15: آرد نان و بکینگ پودر را در ظرف های جداگانه بریزید

سپس مقداری آرد سوخاری را در ظرفی ریخته و کنار می گذاریم سپس آرد سوخاری را در ظرف دیگری می ریزیم و می پزیم سپس وقتی رول های مرغ آماده شد آنها را از یخچال خارج می کنیم و سلفون را باز می کنیم و رول های مرغ را جدا می کنیم. .

مرحله 16: رول مرغ را در آرد و تخم مرغ زده شده آغشته کنید

سپس ابتدا رول مرغ را در آرد ریخته و کاملاً بغلتانید تا تمام قسمت های رول به آرد آغشته شود، سپس رول مرغ را داخل کاسه با تخم مرغ زده شده و ادویه ها بریزید و در تخم مرغ بغلتانید تا تمام قسمت های مرغ یکدست شود. تحت پوشش. با تخم مرغ رول کنید.مرغ را بپوشانید.

مرحله هفدهم: رول مرغ را در آرد سوخاری بغلتانید

سپس رول مرغ را داخل تابه با آرد سوخاری قرار دهید، تمام قسمت های رول مرغ را با آرد سوخاری بپوشانید، رول مرغ را در آرد سوخاری بغلتانید، وقتی تمام قسمت های رول با آرد سوخاری پوشانده شد، آن را از تابه بردارید.

مرحله 18: تمام قسمت های رول مرغ را سرخ کنید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید، تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس رول مرغ را در تابه بریزید و با روغن داغ تفت دهید، وقتی یک طرف رول مرغ کاملا سرخ شد و کمی طلایی شد. سرخ کن برگرد

مرحله 19: رول مرغ را از سینی خارج کرده و به اندازه های مناسب برش دهید

سپس اجازه دهید طرف دیگر رول مرغ کاملا طلایی شود، مغز آن پخته و سرخ شود، سپس رول مرغ را از ماهیتابه خارج کرده، در ظرف دیگری قرار دهید، زمانی که کمی پخته شد، با چاقوی تیز، حلقه کنید. رول کنید.مرغ را به ابعاد دلخواه برش دهید.

مرحله 20: برش های رول مرغ سرخ شده را تزئین کنید

سپس برش های رول مرغ را در ظرف مناسبی بریزید و روی آنها را با برگ های جعفری، ریحان و شوید تازه تزئین کنید، همچنین می توانید بنا به میل و ذائقه روی رول مرغ سس کچاپ یا گوجه فرنگی بریزید و مقداری پودر آویشن بپاشید.

مرحله 21: رول مرغ سرخ شده را سرو کنید

سپس رول مرغ سوخاری را به عنوان یک غذای خوشمزه که طرفداران زیادی دارد و یا به عنوان یک پیش غذای شیک و مناسب یا یک غذای خوشمزه و ساده برای پذیرایی و مهمانی به همراه انواع سس با طعم های مختلف، انواع دارچین و تزیینات سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا