آشپزی

طرز تهیه سالاد آلمانی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سالاد آلمانی

سالاد آلمانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد آلمانی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سوسیس 4 عدد
سیب زمینیها 2 عدد
خيار شور ½ فنجان
پیازچه ⅓ فنجان
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
ماست 2 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و پودر سیر کافی
پودر فلفل سیاه و آویشن کافی

طرز تهیه سالاد آلمانی

مرحله اول

برای تهیه سالاد لذیذ آلمانی در ابتدای کار سیب زمینی ها را در قابلمه آب می ریزیم و روی آتش می گذاریم تا کاملا پخته و نرم شوند. سپس سوسیس ها را به صورت گرد برش می دهیم.

مرحله دوم

حالا سوسیس ها را در کمی روغن سرخ می کنیم و روی دستمال مخصوص می گذاریم تا روغن اضافی آن گرفته شود. سپس ترشی را به همراه پیازچه برش می دهیم و در ظرف می ریزیم.

سطح سوم

وقتی سیب زمینی کاملاً پخته شد آن را از قابلمه خارج کرده و پوست آن را بگیرید و سپس به قطعات کوچک برش دهید و به کاسه اضافه کنید. حالا سوسیس را به کاسه اضافه کنید و شروع به درست کردن سس کنید.

مرحله چهارم

برای این کار سس مایونز، ماست، سس خردل، کمی نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، فلفل قرمز و پودر آویشن را در ظرف مناسبی بریزید و خوب هم بزنید تا سس مخلوط و یکدست شود.

مرحله پنجم

حالا سس را روی مواد سالاد بمالید و با دو قاشق خوب مخلوط کنید تا سس با مواد سالاد مخلوط شود. در آخر سالاد را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا استراحت کند سپس سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا