آشپزی

طرز تهیه سالاد آمریکایی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

دستور تهیه سالاد آمریکایی

سالاد آمریکایی یکی از سالادهای آمریکایی ساده و خوشمزه است که با طعم های مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. دستور تهیه سالاد آمریکایی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
نخود کنسرو شده ½ فنجان
هویج 4 عدد
سیب زمینیها 4 عدد
خيار شور 10 عدد
سیر 2 قرص
ماست ½ فنجان
سس مایونز ½ فنجان
ذرت کنسرو شده ½ فنجان
نمک و فلفل کافی

دستور تهیه سالاد آمریکایی

مرحله اول

برای تهیه یک سالاد آمریکایی خوشمزه ابتدا هویج را بشویید سپس پوست آن را بگیرید و به قطعات متوسط ​​برش دهید. سپس هویج را با آب و نمک داخل قابلمه بریزید و قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید هویج در آب جوش بماند تا کاملا بپزد. سپس پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و می شوییم سپس به قطعات کوچک برش می دهیم و در قابلمه حاوی آب و نمک می گذاریم سپس قابلمه را روی اجاق می گذاریم.

سطح سوم

در این مرحله سیب زمینی ها را در آب جوش بگذارید تا کاملا بپزند. سپس وقتی هویج و سیب زمینی کاملا پخته شد، آنها را در آبکش ریخته و اجازه دهید آب اضافی آن کاملا کشیده و خنک شود.

مرحله چهارم

حالا کنسرو نخود و ذرت را در آبکش می ریزیم و می گذاریم آب اضافی آنها گرفته شود. سپس ترشی را شسته و به صورت نگینی خرد می کنیم، سپس پوست سیر را جدا می کنیم و می شوییم.

مرحله پنجم

در این مرحله سیر را در هاون له کنید تا کاملا له شود. سپس هویج، سیب زمینی، ترشی، نخود و ذرت را در ظرف مناسبی بریزید. حالا سیر له شده را به ماست اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله ششم

حالا سس مایونز، نمک و فلفل را به ماست اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند. سپس مخلوط سس را روی سالاد بریزید و با قاشق هم بزنید تا سس جذب سالاد شود.

مرحله هفتم

در نهایت روی سالاد را بپوشانید، سپس بگذارید 2 تا 3 ساعت در یخچال بماند تا طعم ها با هم مخلوط شوند. بعد از این مدت سالاد را از یخچال خارج کرده و با لیموی تازه سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا