آشپزی

طرز تهیه سالاد انار و گل کلم با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد انار و گل کلم را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد انار و گل کلم

سالاد انار و گل کلم یکی از سالادهای خوشمزه پاییزی و زمستانی است که با دستور پخت های مختلف می توان آن را تهیه کرد. برای مشاهده آموزش کامل گام به گام طرز تهیه سالاد گل کلم انار به ادامه مطلب بروید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
یک گل کلم کوچک 1 قطعه
تماس گرفت 1 قطعه
سیر 1 قرص
خيار شور ⅛ فنجان
سس مایونز ⅔ فنجان
آب لیمو 1 قاشق غذاخوری
نمک کافی

طرز تهیه سالاد انار و گل کلم

مرحله اول

برای تهیه سالاد لذیذ انار و گل کلم ابتدا گل کلم را ریز خرد کنید سپس آن را بشویید و در آبکش بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس خیار شور را شسته و ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا سیر را پوست بگیرید و ریز رنده کنید. بعد انار را می شوییم و بعد نصف می کنیم و پشت انار را با قاشق می شکنیم تا دانه ها گرفته شود. سپس یک کاسه مناسب را انتخاب می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله سس مایونز را به همراه آبلیمو داخل کاسه بریزید سپس مخلوط کنید تا مخلوط یکدست شود. سپس سیر رنده شده، نمک و ترشی خرد شده را به سس مایونز اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرحله چهارم

حالا تمام گل کلم های شسته شده را در ظرفی بریزید و خوب مخلوط کنید تا سس جذب گل کلم شود. سپس دانه های انار را در ظرف حاوی گل کلم و سس بریزید و مواد را خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله روی سالاد انار و گل کلم را با سلفون یا کیسه فریزر بپوشانید سپس به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند و اجازه دهید طعم ها با هم مخلوط شوند. سرگرمی روز سالاد را به دلخواه تزیین کرده و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا