آشپزی

طرز تهیه سالاد عدس +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سالاد عدس

سالاد عدس یکی از انواع سالادهای ساده و بین المللی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد عدس برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای سالاد عدس
عدس 1 فنجان
سیب زمینیها 1 قطعه بزرگ
هویج 2 عدد
خيار شور 4 قطعه کوچک
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
ماست 3 قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 1 قطعه
جعفری 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سالاد عدس

مرحله اول

من آماده می کنم سالاد عدس خوشمزه در ابتدای کار عدس ها را شسته و در قابلمه آب می ریزیم. در مرحله بعد، قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید عدس ها در آب در حال جوش بماند تا کاملا بپزند.

مرحله دوم

در مرحله بعد سیب زمینی ها و هویج ها را پوست بگیرید و در قابلمه آب قرار دهید سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا سیب زمینی ها و هویج ها کاملا بپزند. حالا خیارشور را نگینی خرد می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله جعفری را شسته و ریز خرد می کنیم. وقتی سیب زمینی ها و هویج ها کاملا پخته شدند از قابلمه خارج کرده سپس ریز خرد کنید. سپس عدس پخته شده را می شوییم.

مرحله چهارم

حالا عدس را به همراه سیب زمینی، هویج، ترشی و جعفری در ظرف مناسبی بریزید. بعد گوجه را شسته و سنگ‌ریزه می‌کنیم و به همراه مقداری نمک و فلفل به کاسه اضافه می‌کنیم.

مرحله پنجم

سپس ماست و سس را با هم مخلوط کرده و مخلوط کنید تا بافت یکنواخت شود. حالا مخلوط سس را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا مواد سالاد با سس آغشته شود، سپس روی کاسه را با درب بپوشانید.

مرحله ششم

در آخر سالاد را به مدت 2 ساعت در یخچال می گذاریم تا طعم ها با هم مخلوط شوند. بعد از این مدت سالاد را از یخچال خارج کرده و روی آن را تزئین کرده و با غذا سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا