آشپزی

طرز تهیه سالاد فیله سوخاری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد فیله سوخاری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد فیله نان دار

سالاد با فیله سرخ شده یکی از سالادهای خوش طعم و لذیذی است که طعم فوق العاده ای دارد.این سالاد به روش های مختلف با مواد اولیه متفاوت تهیه می شود.این سالاد خوشمزه به عنوان یک پیش غذای شیک برای پذیرایی و مهمانی بسیار مناسب است. برای راهنمای کامل گام به گام در مورد طرز تهیه سالاد فیله نان، به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
فیله مرغ 3 عدد
پنیر مدادی موزارلا 6 عدد
یک تخم مرغ 2 عدد
کاهو خرد شده کافی
گوجه گیلاسی کافی
آرد سوخاری کافی
مواد لازم برای مرینیت کردن فیله مقدار مواد
نمک 1 قاشق چایخوری
پودر سیر و پودر پیاز هر کدام 1 قاشق چایخوری
فلفل سیاه و فلفل سفید هر کدام 1 قاشق چایخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
مواد تشکیل دهنده سس سالاد مقدار مواد
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
پودر سیر 1 قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
آب لیمو 2 قاشق غذاخوری
سرکه بازامیک 2 قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان 2 قاشق غذاخوری
گوجه گیلاسی برای تزئین کافی

طرز تهیه سالاد فیله نان دار

مرحله 1: فیله های مرغ را بشویید و آنها را مرینیت کنید

ابتدا فیله های مرغ را تمیز کرده و کاملا خشک کرده و کنار می گذاریم سپس برای مرینیت ادویه هایی که شامل پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سفید، فلفل قرمز و نمک می باشد را در ظرفی ریخته و مطابق با مواد با هم مخلوط می کنیم. مقدار ادویه جات ترشی جات بر حسب ذائقه می توانید کم یا زیاد کنید.

مرحله 2: روغن زیتون و سس خردل را اضافه کنید

در مرحله بعد، کمی روغن زیتون به ادویه ها اضافه کنید و آنها را مخلوط کنید، سپس سس خردل را روی مواد ماریناد بریزید، مخلوط کنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود، سپس پلاستیک را روی یک سطح صاف قرار دهید و آن را باز کنید.

مرحله سوم: فیله مرغ را باز کرده و مواد ماریناد را روی آن بریزید

در مرحله بعد، فیله مرغ را روی نایلون قرار دهید و صاف کنید، آن را با پتک بکوبید تا حل شود و از ضخامت آن کاسته شود، سپس مقداری از مخلوط ماریناد را روی فیله مرغ بریزید، سپس آن را کاملا پخش کنید تا سطح آن صاف شود. پوشیده از مواد ترشی شده

مرحله چهارم: پنیر مددی را روی فیله مرغ قرار دهید و آن را گرد کنید

سپس روی فیله مرغ پنیر مدادی بمالید، سپس حلقه کنید و دور آن را با پلاستیک محکم کنید، دور پلاستیک را محکم بپیچید تا رول مرغ از هم نپاشد، همه فیله ها را به همین ترتیب آماده کنید، سپس بگذارید. در یک ظرف

مرحله 5: فیله های رول شده را در فریزر قرار دهید و سس مایونز و خردل را مخلوط کنید

سپس ظرف را با فیله ها در فریزر قرار دهید تا استراحت کند و جا بیفتد، اجازه دهید فیله ها یک ساعت در فریزر بمانند، در این فاصله مقداری سس مایونز در ظرفی بریزید، کمی سس خردل اضافه کنید، هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

مرحله 6: روغن زیتون و پودر سیر را به مخلوط سس اضافه کنید

سپس مقداری روغن زیتون به مخلوط سس اضافه کنید، خوب هم بزنید تا روغن زیتون جذب شود، سپس به سلیقه خود مقداری پودر سیر روی مخلوط مواد بپاشید و با آنها مخلوط کنید تا عطر سیر به مخلوط مواد بپیچد. .

مرحله 7: سرکه بالزامیک و نمک را اضافه کنید

سپس مقداری سرکه بالزامیک به مخلوط مواد اضافه کنید، با همزن بزنید تا عطر و طعم سرکه به خورد مواد برود، سپس کمی نمک روی مخلوط بریزید، هم بزنید و مخلوط کنید، سپس یک لیموترش تازه را با چاقوی تیز تمیز کنید. وسط برش به دو

مرحله 8: آبلیمو و پنیر پارمزان را به مخلوط سس اضافه کنید

سپس آبلیمو را گرفته و به مخلوط مواد اضافه کنید، هم بزنید تا کاملا مخلوط شود تا عطر و طعم لیمو به خورد مواد برود، سپس مقداری پنیر پارمزان به مخلوط مواد اضافه کنید، با هم مخلوط کنید، پارمسان یک طعم عالی یک سس عالی درست می کند.

مرحله 9: کاهو را بشویید و خشک کنید

با توجه به ذائقه و ذائقه تون میتونید کم و بیش پنیر اضافه کنید بعد از اینکه همه مواد رو خوب هم زدید و با دست یکدست شد سس سالاد رو جدا کنید و مقداری کاهو شسته و داخل سبد بریزید. برای حذف آب اضافی

مرحله 10: تخم مرغ ها را در ظرفی بریزید و مخلوط کنید

سپس تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و با چنگال هم میزنیم تا گلوله شده و بافت کاملا یکدست شود، در ظرف دیگری مقداری آرد سوخاری بریزید، سپس فیله های حلقه شده را از فریزر خارج کرده، با پلاستیک بپیچید، باز کنید.

مرحله یازدهم: داخل تابه روغن بریزید و روی اجاق بگذارید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید، تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن داغ شود، مقدار روغن باید به اندازه ای باشد که فیله های مرغ را کاملاً در آن فرو برده و همه قسمت های آن را به یک اندازه سرخ کنید، بهتر است از قابلمه کوچکی استفاده کنید. ، انجام داد.

مرحله دوازدهم: فیله های مرغ را در روغن داغ سرخ کنید

سپس فیله های رول شده را در تابه بریزید و در روغن داغ حدود 10-12 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید و پس از طلایی شدن کامل فیله ها را از تابه خارج کرده و در ظرف دیگری قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود. باید حذف شود.

مرحله 13: یک فیله مرغ کوچک را در کولر قرار دهید و دمای آن را تنظیم کنید

مقداری از فیله های مرغ را در سرخ کن قرار دهید، از قبل داخل سرخ کن کاغذ روغنی بگذارید تا فیله ها بعد از پخت تمیز بماند، دمای سرخ کن را روی 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و اجازه دهید فیله ها حدود 20 دقیقه سرخ شوند و آماده است.

مرحله چهاردهم: فیله ها را از فر خارج کنید

بعد از سرخ شدن فیله ها را از سرخ کن خارج کنید و در ظرف دیگری بریزید سرخ کردن فیله ها در سرخ کن روش بهتر و سالم تری است چون از روغن استفاده نمی شود این روش سرخ کردن فیله ها ضرر کمتری برای سلامتی دارد.

مرحله پانزدهم: کاهو را در ظرف مناسبی بریزید و سس را به آن اضافه کنید

سپس کاهو را به اندازه های کوچک و مناسب برش دهید، در ظرف مناسبی برای سرو بچینید، سپس روی سس سالادی که آماده کرده اید بریزید، می توانید به دلخواه از سس کمتر یا بیشتر استفاده کنید.

مرحله 16: فیله های رول شده را برش داده و در بشقاب سالاد قرار دهید

سپس فیله های رول شده را به قطعات کوچک برش دهید، سپس فیله ها را به شکل دلخواه روی کاهو بچینید، سپس مقداری پارمزان روی سالاد بریزید و پخش کنید، مقدار پارمزان روی سالاد به ذائقه شما بستگی دارد.

مرحله هفدهم: سالاد را با فیله نان تزئین کرده و سرو کنید

سپس مقداری گوجه گیلاسی را بشویید و خشک کنید و روی سالاد بپاشید و سالاد را تزیین کنید سپس سالاد را با فیله نان به عنوان یک پیش غذای شیک و خوش طعم یا یک غذای سبک و سریع برای پذیرایی و مهمانی با سرو انواع دارچین و تزیینات سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا