آشپزی

طرز تهیه سالاد ماکارونی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد ماکارونی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد پاستا

سالاد ماکارونی یکی از سالادهای خوشمزه و معروف ایتالیایی است که در کشورهای مختلف با دستور پخت های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد پاستا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
خيار شور 200 گرم
یک هویج بزرگ 2 عدد
ماکارونی مزرعه 1 بسته
فلفل 1 قطعه
نخود کنسرو شده 200 گرم
ذرت کنسرو شده 250 گرم
ژامبون مرغ 300 گرم
آبلیموی تازه 1 قطعه
سس مایونز 500 گرم
روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه سالاد پاستا

مرحله اول

من آماده می کنم سالاد خوشمزه با پاستا در ابتدای کار یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم سپس روی حرارت زیاد می گذاریم تا آب به نقطه جوش برسد. سپس مقداری نمک و زردچوبه و روغن زیتون را داخل آب در حال جوش می ریزیم.

مرحله دوم

حالا شکل ماکارونی را داخل آب در حال جوش بریزید سپس هم بزنید و اجازه دهید پاستا بیشتر از حد معمول بپزد و کاملا نرم شود. سپس وقتی پاستا کاملا پخت، آن را در آبکش بریزید.

سطح سوم

در این مرحله پاستا را با آب سرد آبکشی می کنیم سپس اجازه می دهیم آب اضافی آن کاملا کشیده شود. در این مدت خیارشور را بشویید و به صورت سنگ های ریز خرد کنید سپس فلفل را نیز بشویید.

مرحله چهارم

حالا دانه های داخل فلفل را بیرون می آوریم، سپس آن را به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس نخود فرنگی های کنسرو شده را در آبکش ریخته و اجازه دهید آب اضافی آن کاملا خارج شود. حالا ژامبون را روی تخته گوشت قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله ژامبون را به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم سپس کنسرو ذرت را در آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی آن کشیده شود. سپس هویج را بشویید سپس با رنده درشت رنده کنید.

مرحله ششم

حالا سس مایونز را با آب لیموترش تازه و فلفل سیاه در ظرف مناسبی بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس در کاسه سس، شکل ماکارونی را اضافه کنید، سپس ذرت و نخود را داخل آن بریزید.

مرحله هفتم

در این مرحله خیار شور را به همراه ژامبون، هویج و فلفل به ظرف ماکارونی شکل اضافه کنید سپس سالاد را به آرامی زیر و رو کنید تا سس با مواد مخلوط شود. سپس روی کاسه را با سلفون بپوشانید.

مرحله هشتم

در آخر سالاد ماکارونی را به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید سپس اجازه دهید طعم ها با هم مخلوط شوند. سرگرمی روز پس از گذشت این مدت، سالاد را از یخچال خارج کرده و پس از تزیین، سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا