آشپزی

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ

سالاد ماکارونی مرغ یکی از انواع سالادهای بین المللی و خوشمزه است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ماکارونی شکل 1 بسته
خيار شور 200 گرم
ذرت کنسرو شده ½ فنجان
نخود کنسرو شده ½ فنجان
سینه مرغ 200 گرم
قارچ (اختیاری) 200 گرم
پیاز 1 قطعه
نمک و فلفل و پودر آویشن کافی
سس مایونز کافی

طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم سالاد پاستا با مرغ در ابتدای کار پوست پیاز را جدا می کنیم سپس آن را شسته و به 4 قسمت تقسیم می کنیم. سپس در ظرف مناسبی سینه مرغ را به همراه پیاز و نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا به اندازه کافی آب به قابلمه اضافه کنید سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید سینه های مرغ در آب در حال جوش بماند تا کاملا بپزند. سپس اسفنج را در کیسه فریزر قرار می دهیم.

سطح سوم

در این مرحله کیسه فریزر را می بندیم تا آب به قارچ ها نرسد. سپس یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم سپس قارچ ها را داخل آن می گذاریم و قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم تا آب به نقطه جوش برسد.

مرحله چهارم

حالا اجازه دهید قارچ در آب جوش بماند تا پخته شود. سپس خیارشور را شسته و به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم، سپس یک قابلمه جداگانه را تا نیمه از آب پر می کنیم و 1 قاشق چایخوری نمک به آن اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم سپس اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد. سپس کنسرو ذرت را به همراه نخود فرنگی های کنسرو شده در آبکش ریخته و اجازه می دهیم آب اضافی آن کشیده شود.

مرحله ششم

حالا ماکارونی فرمی را به همراه کمی روغن مایع به یک قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید و اجازه دهید ماکارونی فرمی به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب در حال جوش بماند تا کاملا پخته و نرم شود، سپس آبکش کنید.

مرحله هفتم

در این مرحله پاستا را با آب سرد می شوییم تا نشاسته آن گرفته شود سپس اجازه می دهیم آب اضافی آن خارج شود. سپس بعد از 45 دقیقه سینه مرغ را از قابلمه خارج کرده و به قطعات کوچک برش می دهیم.

مرحله هشتم

حالا خیارشورها را به همراه سینه مرغ، ذرت، نخود فرنگی و در ظرفی مناسب و جادار به صورت خمیر در می آوریم. سپس قارچ پخته شده را به قطعات کوچک برش می دهیم سپس به بقیه مواد اضافه می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله سس مایونز، فلفل سیاه، نمک و پودر آویشن را به مواد سالاد ماکارونی اضافه می کنیم سپس هم می زنیم تا سس خوب مخلوط شود. سپس روی سالاد ماکارونی را سلفون بپوشانید.

مرحله دهم

در آخر سالاد ماکارونی را به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. سرگرمی روز بعد از این مدت سالاد ماکارونی را از یخچال خارج کرده و به دلخواه تزئین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا