آشپزی

طرز تهیه سالاد میوه +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سالاد میوه

برای تهیه یک سالاد میوه خوشمزه ابتدا سس را با خامه صبحانه، عسل و آب پرتقال تهیه کرده و در یخچال نگهداری کنید. سپس توت فرنگی، کیوی، پرتقال و سیب را تمیز کرده و برش بزنید و به شکل دیگری برش بزنید و به ظرف سالاد اضافه کنید. موز را پوست گرفته و برش بزنید و روی سالاد قرار دهید. برای زیبایی بیشتر، دانه های انار را روی سالاد بپاشید. در آخر سس را از یخچال خارج کرده و روی سالاد بریزید و سرو کنید. در انتخاب میوه بهتر است از میوه هایی با طعم و بافت مشابه برای بهبود کیفیت سالاد برای آموزش کامل و مرحله به مرحله استفاده شود. طرز تهیه سالاد میوه برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد تشکیل دهنده سالاد
توت فرنگی 10 عدد
یک پرتقال 2 عدد
کیوی 3 عدد
یک سیب 2 عدد
موز 1 قطعه
کنجد 6 قاشق غذاخوری
مواد لازم برای سس
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
آب پرتقال آب نصف پرتقال

طرز تهیه سالاد میوه

مرحله اول

به طرز تهیه سالاد میوه ابتدا برای تهیه سس سالاد، مقداری خامه صبحانه را در ظرفی بریزید، سپس مقداری عسل به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شود، سپس یک پرتقال را بشویید و از وسط نصف کنید، سپس نصف آن را آب بگیرید.

مرحله دوم

سپس آب پرتقال را کم کم به سس اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط و یکدست شود و سس نه خیلی شل و نه سفت شود و بعد از آماده شدن سس در یخچال قرار دهید تا طعم مواد کاملا تمام شود. همچنین خورده می شود و خوشمزه تر می شود.

سطح سوم

سپس توت فرنگی ها را بشویید و برگ ها و ساقه ها را جدا کنید و هر توت فرنگی را به چهار قسمت تقسیم کنید و در ظرف سالاد بریزید و سپس کیوی را بشویید و پوست بگیرید و به صورت نگینی و به اندازه های مساوی برش بزنید.

مرحله چهارم

سپس کیوی را در ظرف سالاد بریزید، سپس پرتقال ها را پوست بگیرید و به صورت نگینی خرد کنید و به بقیه میوه های داخل کاسه اضافه کنید، سپس سیب های طرح دار را بشویید و خشک کنید.

مرحله پنجم

سپس به دلخواه سیب ها را پوست بگیرید و یا با پوست استفاده کنید و داخل سالاد بریزید و برای خوش رنگ شدن سالاد از ترکیب سیب قرمز و سبز استفاده کنید سپس سیب ها را از وسط نصف کنید و سپس دانه ها را از روی سالاد جدا کنید. سیب

مرحله ششم

سپس سیب ها را به شکل نگینی برش زده و به اندازه دلخواه و تقریباً به اندازه تکه های میوه قبلی برش بزنید و به میوه های داخل ظرف اضافه کنید و سپس همه میوه ها را با هم مخلوط کنید تا در همه قسمت ها پخش شوند. سعی کنید سیب را بعد از همه میوه ها اضافه کنید

مرحله هفتم

از آنجایی که رنگ سیب و موز تغییر می کند، بهتر است ابتدا بقیه میوه ها را در ظرف سالاد بریزید و سپس سیب و موز را به آن اضافه کنید، سپس موز را پوست بگیرید و به شکل دایره های بزرگتر از برش های میوه قبلی برش دهید.

مرحله هشتم

سپس برش های موز را در کنجد قرار دهید تا کاملا با کنجد آغشته شود و کنجد تمام سطح موز را بپوشاند، سپس برش های موز را روی سالاد بچینید و تزیین کنید، سپس در صورت تمایل می توانید دانه های انار را روی آن بپاشید. سالاد رنگارنگ تر شود

نکته

برای تهیه سالاد میوه می توانید از هر نوع میوه ای بنا به ذائقه خود استفاده کنید اما سعی کنید از میوه هایی با طعم و بافت تقریبا مشابه استفاده کنید تا سالاد کیفیت بهتری داشته باشد، مثلا از هندوانه و سیب همزمان استفاده نکنید. زمان.

مرحله نهم

سپس سس سالاد را از یخچال خارج کرده و روی سالاد بریزید و تزیین کنید، سپس سالاد میوه را در بشقاب های جداگانه برای پذیرایی و مهمانی بریزید و با مخلفات مختلف و نوشیدنی های دلچسب و شیرینی های خوشمزه پذیرایی سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا