آشپزی

طرز تهیه سالاد هاوایی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

دستور تهیه سالاد هاوایی

سالاد هاوایی یکی از سالادهای بین المللی خوشمزه است که با میوه های استوایی درست شده است تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. دستور تهیه سالاد هاوایی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
انبه 1 قطعه
آووکادو 1 قطعه
گوجه گیلاسی 8 عدد
پیازچه 4 ساقه
جعفری 4 قاشق غذاخوری
مواد تشکیل دهنده سس سالاد
ماست 3 قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان 1 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
نمک 2 قاشق چایخوری
فلفل سیاه و سفید 1 قاشق چایخوری
پودر آویشن 1 قاشق چایخوری

دستور تهیه سالاد هاوایی

مرحله اول

برای تهیه یک سالاد خوشمزه هاوایی ابتدا انبه و آووکادو را بشویید سپس پوست و هسته آن را جدا کرده و به قطعات کوچک برش دهید. سپس گوجه های گیلاسی را شسته و به 2 قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله دوم

حالا جعفری و پیازچه را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آنها گرفته شود. بعد پیازچه ها را ریز خرد کنید سپس جعفری را روی تخته گوشت قرار دهید و نگینی خرد کنید.

سطح سوم

در این مرحله انبه، آووکادو، گوجه گیلاسی، جعفری و پیازچه را در ظرف مناسبی بریزید. بعد آماده کردن سس سالاد است که برای این منظور ابتدا سس مایونز را به همراه ماست در ظرف مناسبی می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا سس خردل را به سس و ماست اضافه کنید و هم بزنید تا بافت مواد یکدست شود. سپس پارمزان را به همراه نمک، فلفل سیاه، فلفل سفید و پودر آویشن به سس اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را هم می زنیم تا مواد مخلوط و یکدست شود سپس روی سالاد هاوایی می ریزیم و با قاشق هم می زنیم تا سس با مواد سالاد مخلوط شود. سپس روی ظرف سالاد را سلفون بپوشانید.

مرحله ششم

در نهایت سالاد را به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال استراحت دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. در نهایت بعد از این مدت سالاد هاوایی را از یخچال خارج کرده و با لیموترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا