آشپزی

طرز تهیه سالاد کینوا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد کینوا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد کینوا

سالاد کینوا یکی از سالادهای رژیمی خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد کینوا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
کوینو 1 فنجان
نخود فرنگی 1 فنجان
خیار 2 عدد
ذرت کنسرو شده ½ فنجان
گوجه گیلاسی 2 عدد
روغن زیتون ¼ فنجان
آبلیموی تازه ¼ فنجان
سیر تازه 2 قرص
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سالاد کینوا

مرحله اول

برای تهیه سالاد رژیمی کینوا ابتدا نخودها را می شوییم تا از گرد و غبار پاک شوند. بعد نخودها را داخل ظرف آب می ریزیم و 1 شب در آب می گذاریم تا خیس شوند.

مرحله دوم

حالا برای رفع بهتر تورم نخود در این مدت چند بار آب آن را عوض می کنیم. سپس پس از گذشت این مدت، نخودها را آبکشی کرده و در قابلمه مناسبی قرار داده و قابلمه را تا نیمه پر از آب می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم سپس نخودها را در آب در حال جوش می گذاریم تا کاملا بپزند. سپس کینوا را با آب گرم می شوییم و در قابلمه آب می ریزیم و مانند کتلت می پزیم.

مرحله چهارم

حالا بگذارید کینوا کاملا خنک شود. سپس نخود را به همراه کینوا در ظرف مناسبی بریزید سپس خیار را بشویید و به اندازه دلخواه برش دهید. سپس گوجه های گیلاسی را می شوییم.

مرحله پنجم

در این مرحله گوجه های گیلاسی را حلقه حلقه می کنیم سپس همراه با خیار به کینوآ اضافه می کنیم. سپس دانه های سیر را جدا می کنیم و با رنده ریز رنده می کنیم و در ظرف مناسبی می ریزیم.

مرحله ششم

حالا روغن زیتون، آبلیموی تازه، نمک و فلفل را به سیر اضافه کنید و مخلوط کنید، سپس روی مواد سالاد بریزید و با قاشق هم بزنید تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله هفتم

در آخر روی سالاد را سلفون می‌پوشانیم و به مدت 20 دقیقه در یخچال می‌گذاریم تا طعم‌ها مخلوط و یکدست شوند. سرگرمی روز بعد از این مدت سالاد کینوا را به عنوان یک غذای کامل سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا