آشپزی

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ

ساندویچ تخم مرغ یکی از ساندویچ های خوشمزه و لذیذ است که با مواد محدود و در دسترس بسیار آسان درست می شود، ساندویچ تخم مرغ گزینه بسیار مناسبی برای زمانی است که وقت کافی برای تهیه غذاهای پر زحمت ندارید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
یک تخم مرغ 5 تکه
یک ترشی کوچک 5 تکه
فلفل های رنگارنگ 1 قطعه
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
نان باگت تا جایی که لازم است
پنیر چدار کافی
کاهو برای هر ساندویچ 2 ورق
گوجه فرنگی حلقه شده برای یک ساندویچ 1 قطعه
ترشی خرد شده برای ساندویچ 2 عدد
سس مایونز، سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی کافی
پودر آویشن (اختیاری) کافی

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ

مرحله 1: تخم مرغ ها را آب پز کنید

ابتدا تخم مرغ ها را در قابلمه بریزید، مقداری آب روی آن ها بریزید، قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید، اجازه دهید تخم مرغ ها به مدت 10 تا 15 دقیقه بجوشد و سفت شوند، به تعداد نفرات از تعداد تخم مرغ ها استفاده کنید.

مرحله 2: فلفل دلمه ای را بشویید و خشک کنید

در ضمن فلفل های رنگی را بشویید و خشک کنید بهتر است از فلفل سبز، زرد و قرمز استفاده کنید اما اگر همه رنگ ها در دسترس نبود می توانید از یک رنگ یا ترکیب دو فلفل استفاده کنید.

مرحله 3: فلفل دلمه و خیارشور را در قالب های نیگینی خرد کنید

سپس فلفل دلمه ای را برش زده و دانه ها را جدا کرده و ابتدا فلفل دلمه ای را نواری و سپس نگینی شکل خرد کرده و در ظرفی بریزید و کنار بگذارید سپس سر و ته خیارشورها را جدا کرده و به شکل قرار دهید. و ریز خرد کنید.

مرحله 4: تخم مرغ های آب پز را به صورت سنگ های کوچک برش دهید

وقتی تخم‌مرغ‌ها خوب جوشیدند و آماده شدند، قابلمه را از روی حرارت بردارید، کنار بگذارید تا در دمای اتاق کمی خنک شود، سپس تخم‌مرغ‌های پخته شده را پوست بگیرید، تخم‌مرغ‌ها را با چاقوی تیز به قطعات کوچک برش دهید. تشکیل می دهد.

مرحله 5: فلفل، ترشی و تخم مرغ خرد شده را با هم مخلوط کنید

سپس فلفل های خرد شده را در ظرف مناسبی بریزید، خیارشورهای خرد شده را به آنها اضافه کنید، مخلوط کنید، سپس تخم مرغ هایی را که سنگ زده بودید به مواد ساندویچ اضافه کنید و با آنها مخلوط کنید تا یک دست شوند.

مرحله 6: سس مایونز و خردل را به مواد ساندویچ اضافه کنید

سپس مقداری مایونز روی مواد بریزید، مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند و همه مواد با سس آغشته شوند، سپس مقداری سس خردل روی مواد بریزید، مخلوط کنید تا طعم سس خردل کاملاً به خورد مواد برود و مزه دار شود.

مرحله هفتم: نمک و فلفل را به مواد ساندویچ اضافه کنید

سپس روی مواد ساندویچ مقداری نمک و فلفل بریزید و با آنها مخلوط کنید تا عطر فلفل پخش شود و وارد مواد ساندویچ شود سپس همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا عطر و طعم همه مواد با هم ترکیب شود و اجازه دهید طعم ها با هم مخلوط شوند. با یکدیگر.

مرحله هشتم: مواد ساندویچ را در یخچال بگذارید

بهتر است مواد ساندویچ را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا استراحت کند و کاملا سفت شود، در این صورت طعم همه مواد با هم مخلوط می شود، اما اگر زمان کافی برای این کار ندارید می توانید بدون آن استراحت کنید. مواد ساندویچ از آن استفاده کنید.

مرحله نهم: مواد ساندویچ را داخل نان شیرینی بریزید

سپس نان باگت را از وسط نصف کنید، مقداری از مواد ساندویچ را داخل آن بریزید، سپس مقداری پنیر چدار یا پنیر رنده شده روی باگت بریزید، سپس مقداری برگ کاهو را که شسته و خشک کردید، داخل باگت بریزید.

مرحله 10: برش های گوجه فرنگی و خیارشور را در ساندویچ قرار دهید

سپس طبق ذائقه خود می توانید از گوجه فرنگی یا ترشی خرد شده در ساندویچ استفاده کنید سپس مقداری سس مایونز، سس کچاپ یا گوجه فرنگی روی ساندویچ بریزید و مقداری پودر آویشن بپاشید. سرگرمی روز ساندویچ تخم مرغ را به عنوان یک غذای ساده و سریع یا یک صبحانه خوشمزه و مقوی با انواع دارچین و مواد رویه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا