آشپزی

طرز تهیه ساندویچ لقمه ای +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ساندویچ به اندازه لقمه

ساندویچ بایت یکی از انواع پیش غذا های خوشمزه و خوش طعم است که تهیه آن بسیار آسان است، ساندویچ باتس برای پذیرایی و مهمانی ها به عنوان فینگر فود بسیار مناسب است، ساندویچ بایت را می توانید به روش های مختلف و با مواد مختلف درست کنید. برای آشنایی کامل و گام به گام با طرز تهیه ساندویچ لقمه، در ادامه مطلب سایت آموزشی مفید همراه باشید

عناصر مقدار مواد
یک تخم مرغ 2 عدد
فلفل 1 قاشق چایخوری
پول بیبر 1 قاشق چایخوری
نمک کافی
ژامبون 3 تا 4 برگ
پیتزا با پنیر 1 کاسه بزرگ
جعفری خرد شده 1 کاسه کوچک
نان باگت 2 عدد

طرز تهیه ساندویچ به اندازه لقمه

مرحله 1: مخلوط تخم مرغ و ادویه را آماده کنید

برای تهیه یک ساندویچ خوشمزه ابتدا تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و با چنگال هم میزنیم تا گلوله نشوند و بافت آنها یکدست شود سپس ادویه ها شامل نمک و فلفل و فلفل سیاه را به تخم مرغ ها اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا کاملا با هم مخلوط کنید.

مرحله 2: ژامبون را خرد کنید یا جایگزین کنید

سپس پاها را به صورت سنگ های کوچک خرد کرده و به جای ژامبون می توانید از سوسیس یا سینه و پای مرغ آب پز یا گوشت چرخ کرده سرخ شده استفاده کنید.

مرحله 3: جعفری و پنیر پیتزا را به مخلوط اضافه کنید

در مرحله بعد مقداری جعفری را که شسته و خشک کرده اید ریز خرد کرده و داخل مواد بریزید و مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شود سپس مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید سپس با هم مخلوط کنید تا همه مواد کاملا با هم مخلوط و یکدست شوند.

مرحله 4: آماده سازی نان باگت و تابه

سپس نان باگت را به اندازه های کوچکتر و به عرض تقریبی 4 تا 5 سانتی متر برش دهید، سپس داخل تکه های نان را با یک چاقوی تیز گود کنید، سپس مقداری روغن مایع در تابه ای بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا روغن گرفته شود. داغ

مرحله 5: نان باگت را پر کرده و سرخ می کنیم

برش های نان باگت را به صورت دراز کشیده داخل کره بریزید و سپس داخل نان هایی که خالی کرده اید را با مخلوط مواد میانی پر کنید، سپس اجازه دهید پنیر پیتزا آب شود و مواد خود را گرفته و به کناره های باگت بچسبد. نان و طلایی می شوند.

مرحله 6: لقمه ها را برگردانید

وقتی یک طرف نان باگت ها طلایی شد، آن ها را برگردانید تا طرف دیگر هم برشته شود، سپس برش های نان باگت را از تابه بردارید و در ظرف دیگری قرار دهید، سپس چند ساندویچ لقمه ای در ظرف مناسب بچینید.

مرحله هفتم: ساندویچ را تزئین کرده و سرو کنید

سپس به سلیقه خود می توانید روی ساندویچ ها کمی سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی بریزید، سپس با نعنای تازه و برگ ریحان تزئین کنید، می توانید یک گوجه فرنگی را شسته و حلقه ای برش دهید و در کنار آن ها مقداری زیتون قرار دهید. در نهایت یک ساندویچ لقمه ای را به عنوان پیش غذای خوشمزه با انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا