آشپزی

طرز تهیه ساندویچ مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ مرغ

ساندویچ مرغ یکی از غذاهای بین المللی خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ساندویچ مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 400 گرم
پیاز بزرگ 1 قطعه
قارچ 8 عدد
سس مایونز 2 قاشق غذاخوری
ماست 3 قاشق غذاخوری
سیر 1 قرص
نان باگت 4 عدد
جعفری 30 گرم
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه ساندویچ مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم ساندویچ مرغ در ابتدای کار سینه مرغ را در قابلمه مناسبی می ریزیم سپس سیر و نمک و فلفل را به قابلمه اضافه می کنیم. سپس آب بریزید تا روی سینه مرغ را بپوشاند.

مرحله دوم

حالا قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و سینه های مرغ را به مدت 45 دقیقه در آب جوش می گذاریم تا گوشت کاملا بپزد. پس از این مدت مرغ را از قابلمه خارج کرده و بگذارید کاملا خنک شود.

سطح سوم

در این مرحله سینه های مرغ را با چنگال خرد کرده و در ظرف مناسبی بریزید. بعد از آن فلس های پیاز را جدا می کنیم و می شوییم و ریز خرد می کنیم سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم.

مرحله چهارم

حالا کمی روغن به ماهیتابه اضافه می کنیم و بلافاصله پیاز را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز کاملا سرخ شود. سپس پیاز را از صافی رد کنید تا روغن اضافی آن کاملا گرفته شود.

مرحله پنجم

در این مرحله پیازهای سرخ شده را به سینه مرغ ریش ریش شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حالا قارچ را شسته و ورقه ای برش می دهیم سپس تابه ای بدون روغن روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا قارچ ها را در تابه بریزید و خوب تفت دهید تا آب اضافی آن کاملا تبخیر شود، سپس قارچ ها را به مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند.

مرحله هفتم

در این مرحله سس ساندویچ را آماده می کنیم. برای این کار در ظرف مناسبی سس مایونز را به همراه ماست پرچرب اضافه کنید و با چنگال خوب هم بزنید تا بافت سس و ماست حل شود و مخلوط کنید و یکدست شود.

مرحله هشتم

حالا نمک و فلفل را به سس اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید و روی مخلوط مرغ بریزید. سپس مخلوط ساندویچ را به سمت پایین برمی گردانیم تا سس جذب شود، سپس روی کاسه را می پوشانیم و در یخچال می گذاریم.

مرحله نهم

در این مرحله، مخلوط ساندویچ را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. در این مدت جعفری را بشویید سپس در آبکش بریزید و بگذارید آب اضافی آن خارج شود.

مرحله دهم

در آخر بعد از 1 ساعت مخلوط ساندویچ را از یخچال خارج کرده و داخل نان باگت بریزید و پهن کنید سپس مقداری جعفری داخل باگت بریزید و با گوجه فرنگی سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا