آشپزی

طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد، غذای فوری و بسیار خوشمزه با طعمی دلنشین در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد

طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد

ساندویچ مرغ سارد یکی از انواع ساندویچ های خوش طعم و لذیذ است که خیلی راحت به روش های مختلف با مواد مختلف تهیه می شود و برای پذیرایی و مهمانی ها بسیار مناسب است، می توانید از این ساندویچ خوشمزه به عنوان میان وعده استفاده کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد برای سرگرمی روز همراه باشید

عناصر مقدار مواد
سینه مرغ 1 قطعه
سیر 4 عدد قرص
نمک و فلفل 1/2 قاشق چایخوری
فلفل سیاه و پودر سیر 1/2 قاشق چایخوری
هویج پخته یا خام 1 قطعه
جعفری خرد شده کافی
چیپس خرد شده کافی
ذرت 2 قاشق غذاخوری
پنیر گودا یا پنیر چدار کافی
سس مایونز کم چرب 3 قاشق غذاخوری
ماست 3 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
پودر آویشن و سیر کافی

طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد

مرحله اول: فیله های مرغ را خرد کرده و سیر را رنده کنید

به طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد ابتدا فیله های مرغ را بشویید و خشک کنید و سپس به صورت نوارهای نازک برش بزنید و کنار بگذارید و چند حبه سیر را پوست بگیرید و روی رنده ریز رنده کنید سپس مقداری روغن در تابه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغه..

مرحله دوم: سیر له شده و فیله مرغ را در روغن داغ سرخ کنید

سپس سیرهای فشرده شده را در تابه بریزید، با روغن داغ تفت دهید تا عطر سیر پخش شود، سپس فیله های مرغ خرد شده را در تابه بریزید و بعد از سرخ شدن یک طرف فیله مرغ، آن ها را تفت دهید تا تمام قسمت های آن سرخ شود. می توانید آنها را برگردانید.

مرحله 3: ادویه ها را اضافه کرده و سرخ کنید

بعد اجازه دهید طرف دیگر فیله مرغ کاملا قرمز و طلایی شود سپس ادویه ها را که شامل نمک، فلفل، پاپریکا و پودر سیر است به دلخواه روی فیله های مرغ بریزید و کمی تفت دهید تا ادویه ها معطر شوند. بازی کردن

مرحله چهارم: فیله مرغ را روی حرارت ملایم بپزید

وقتی عطر ادویه ها کاملا به برش های مرغ نفوذ کرد، در تابه را ببندید و اجازه دهید مرغ ها با حرارت ملایم خوب بپزند و بافت آن ها نرم شود، بعد از حدود 20 دقیقه فیله های مرغ خوب پخته و آماده می شوند، در این مدت دقت کنید. در طی آن فیله ها خشک نمی شوند.

مرحله 5: هویج را پوست بگیرید و رنده کنید

بعد از این مدت ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید، فیله های مرغ را در ظرفی بگذارید تا کاملا خنک شود، در این مدت هویج را پوست بگیرید، روی رنده ریز رنده کنید، می توانید هویج را قبل از رنده رنده کنید، بجوشانید. با آب.

مرحله ششم: هویج ها را آب پز کرده و رنده کنید

اگر می خواهید از هویج پخته استفاده کنید هویج را در قابلمه بریزید و مقداری آب روی آن بریزید و اجازه دهید هویج نیم ساعت روی حرارت متوسط ​​بپزد تا بافت آن کاملا نرم شود سپس هویج را پوست گرفته و ریز رنده کنید.

مرحله هفتم: جعفری را شسته و خرد کرده و به مواد اضافه کنید

سپس هویج رنده شده را روی مرغ ها بریزید و با آنها مخلوط کنید، سپس مقداری جعفری را بشویید، خشک کنید، سپس جعفری را به قطعات کوچک برش دهید، به مواد اضافه کنید و با آنها مخلوط کنید، به جای جعفری می توانید از سبزی های معطر استفاده کنید.

مرحله 8: چیپس و ذرت را داخل مواد خرد کنید

سپس مقداری چیپس خرد شده را روی مواد بریزید و با آنها مخلوط کنید سپس مقداری ذرت به مواد اضافه کنید و با بقیه مواد مخلوط کنید بهتر است از کنسرو ذرت استفاده کنید زیرا طعم فوق العاده ای دارد و برای استفاده در مرغ سرد مناسب است. ساندویچ ها

مرحله نهم: پنیر گودا یا چدار را به مواد اضافه کنید

سپس مقداری پنیر گودا یا چدار را به قطعات کوچکتر برش دهید و به مواد اضافه کنید و با آنها مخلوط کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید سپس برای تهیه سس مخصوص این ساندویچ مقداری سس مایونز را در ظرفی بریزید.

مرحله 10: ماست، سس و ادویه ها را با هم مخلوط کنید

سپس مقداری ماست را به سس مایونز اضافه کنید، هم بزنید تا خوب مخلوط شود، سپس مقداری نمک، فلفل، پودر سیر و آویشن را به سس اضافه کنید، هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند، طعم ادویه ها جذب سس شود و آن را بسیار خوش طعم کنید. .

مرحله یازدهم: سس مخصوص را به مواد اضافه کنید

سپس سس فرم گرفته را روی مخلوط مواد بریزید و با آنها مخلوط کنید تا عطر و طعم سس به خورد مواد برود، می توانید مخلوط مواد را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا عطر سس آرام شود. کاملا با مواد ترکیب شده و جا می افتد

مرحله دوازدهم: نان ساندویچ را برش داده و مواد را داخل آن بریزید

اگر زمان کافی برای گذاشتن مواد ساندویچ در یخچال ندارید، می توانید از آنها استفاده کنید، نان باگت یا ساندویچ را از وسط نصف کنید، مقداری از مواد را داخل نان بریزید و به مقدار مواد ساندویچ پهن کنید. استفاده شده بستگی به سلیقه شما دارد

مرحله سیزدهم: ساندویچ مرغ سرد را برش داده و سرو کنید

سپس ساندویچ مرغ سرد را در اندازه های مناسب برش بزنید و به عنوان یک غذای ساده و سریع، یک غذای خوشمزه و پرطرفدار یا یک پیش غذای مناسب و شیک برای پذیرایی و مهمانی با انواع دارچین و تاپینگ استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا