آشپزی

طرز تهیه ساندویچ میگو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ میگو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ میگو

ساندویچ میگو یکی از انواع غذاهای دریایی سالم و بسیار لذیذ است که با دستور پخت های مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ساندویچ میگو برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
میگو 500 گرم
پیاز 2 عدد
سیب زمینیها 2 عدد
رب گوجه فرنگی کافی
زردچوبه، فلفل سیاه و فلفل قرمز کافی
پودر دارچین، نمک و روغن مایع کافی

طرز تهیه ساندویچ میگو

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ میگو پورتو ابتدا پیاز را پوست بگیرید سپس آن را بشویید و به ورقه های نازک برش دهید. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را به ماهیتابه اضافه کنید سپس تفت دهید تا پیاز سبک و کاراملی شود. سپس میگو را به پیاز اضافه کنید سپس تفت دهید و اجازه دهید میگو کاملا بپزد. سپس کمی نمک به میگو اضافه می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز و پودر دارچین را به میگو اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا بوی خامی ادویه ها از بین برود و سرخ شوند. سپس پوره گوجه فرنگی را به میگو اضافه کرده و تفت می دهیم.

مرحله چهارم

حالا که بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین رفته است، اجازه دهید میگوها به مدت 5 تا 10 دقیقه سرخ شوند تا کاملا پخته شوند. در همین حین سیب زمینی ها را پوست بگیرید و بشویید و به قطعات کوچک برش دهید.

مرحله پنجم

در این مرحله تابه ای جداگانه روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس مقداری روغن مایع داخل آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود. سپس سیب زمینی ها را در تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند.

مرحله ششم

در آخر سیب زمینی سرخ شده را به مواد میگو اضافه کنید و هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شود. بعد از 5 دقیقه حرارت را خاموش کنید سپس مخلوط میگو را با نان باگت سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا