آشپزی

طرز تهیه ساندویچ کباب تابه ای +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ساندویچ تابه گریل

ساندویچ تابه کباب یکی از انواع غذاهای ساده و لذیذ ایرانی است که با دستور پخت های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه ساندویچ تابه گریل برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت چرخکرده 400 گرم
پیاز 1 قطعه
قارچ 200 گرم
فلفل 1 قطعه
سیر 1 قرص
جعفری کافی
پنیر گودا 4 برگ
گوجه فرنگی 2 عدد
نان باگت کافی
نمک، فلفل، آویشن و پودر سیر کافی

طرز تهیه ساندویچ تابه گریل

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ کبابی ساده روی تابه، گوشت را ریز خرد می کنیم، سپس در چرخ گوشت گذاشته و در ظرف مناسبی چرخ می کنیم. سپس پیاز را پوست بگیرید و بشویید.

مرحله دوم

حالا پیاز را با دندان های ریز رنده شده رنده می کنیم سپس از صافی رد می کنیم تا آب اضافی آن گرفته شود و به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم. سپس مقداری نمک و فلفل به گوشت چرخ کرده اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله گوشت چرخ کرده را ورز می دهیم تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس گوشت چرخ کرده را در تابه مناسبی بریزید و به طور یکنواخت کف تابه پهن کنید سپس به اندازه های دلخواه برش دهید.

مرحله چهارم

حالا تابه را روی حرارت متوسط ​​می گذاریم و اجازه می دهیم آب گوشت گرفته شود سپس مقداری روغن مایع داخل تابه می ریزیم و کباب ها را کاملا سرخ می کنیم. سپس قارچ ها را شسته سپس خشک می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قارچ را ورقه ای برش می دهیم سپس یک تابه مناسب را روی حرارت زیاد قرار می دهیم و مقداری روغن مایع داخل آن می ریزیم. سپس قارچ ها را به همراه مقداری نمک، فلفل، آویشن و پودر سیر به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ ها قهوه ای شوند.

مرحله ششم

حالا فلفل را شسته سپس نگینی خرد می کنیم و به همان ماهیتابه ای که قارچ ها را سرخ کرده بودیم اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود. سپس گوجه ها را می شوییم.

مرحله هفتم

در این مرحله پوست گوجه و سیر را جدا می کنیم و ریز خرد می کنیم سپس گوجه فرنگی خرد شده را به همراه نمک و فلفل و سیر داخل تابه می ریزیم و کمی روغن اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

حالا مخلوط گوجه فرنگی را سرخ می کنیم تا سس آماده شود. سپس نان باگت را از وسط باز می کنیم، سپس سس گوجه فرنگی را روی یک طرف نان می مالیم، سپس کباب سرخ شده را به آن اضافه می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله قارچ های تفت داده شده را روی گریل می گذاریم. سپس جعفری را شسته و روی تخته گوشت ریز خرد می کنیم و داخل نان باگت می گذاریم سپس برش های پنیر گودا را روی جعفری می چینیم.

مرحله دهم

حالا یک تابه گریل را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس ساندویچ ها را بدون روغن داخل تابه می گذاریم و روی آن ها را با یک ورق فویل می پوشانیم سپس یک جسم سنگین روی آن ها می گذاریم تا کباب شوند.

مرحله یازدهم

در آخر وقتی ساندویچ ها پخت و فشرده شدند حرارت را خاموش می کنیم سپس ساندویچ ها را در ظرف مورد نظر خود می گذاریم. در نهایت یک ساندویچ را روی تابه با سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا