آشپزی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

سوپ تره فرنگی یکی از سوپ های خوشمزه و سالم است که برای غذای بیمار بسیار مناسب است تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سوپ تره فرنگی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
تره فرنگی 700 گرم
شیر نر 1 لیتر
کره 50 گرم
ارد 2 قاشق غذاخوری
سیب زمینیها 1 عدد وسط
فیله مرغ 400 گرم
کرم رنگ 100 گرم
آب گوشت گوساله کافی
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

مرحله اول

من آماده می کنم سوپ تره فرنگی خوشمزه در ابتدای کار تره فرنگی را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آن گرفته شود. حالا یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا بجوشد.

مرحله دوم

سپس تره فرنگی را حلقه حلقه می کنیم و با روغن در ظرف مناسبی می گذاریم و با حرارت ملایم سرخ می کنیم. بعد از به جوش آمدن آب، تره فرنگی را به همراه آب گوشت و فیله مرغ به قابلمه اضافه کنید.

سطح سوم

حالا سیب زمینی ها را پوست بگیرید و با آب سرد بشویید سپس به قابلمه اضافه کنید. سپس محتویات قابلمه را به مدت 1 ساعت تا 1 ساعت و 30 دقیقه روی حرارت بگذارید تا مواد کاملا پخته و نرم شوند.

مرحله چهارم

پس از گذشت این مدت زمانی که فیله های مرغ پخته شد، آن ها را از قابلمه خارج کرده و اجازه دهید کمی خنک شوند، سپس با چنگال آن ها را خرد کرده و در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله پنجم

سپس سیب زمینی های پخته شده را به همراه تره فرنگی در غذاساز یا همزن بریزید و خوب هم بزنید تا کاملا پوره شوند. حالا محتویات غذاساز را به همراه شیر در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله ششم

توجه داشته باشید برای اینکه سوپ لعاب دار شود می توانید به جای سیب زمینی از آرد استفاده کنید که آرد را در تابه مناسبی ریخته و با کمی روغن تفت می دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود سپس به سوپ اضافه می شود.

مرحله هفتم

حالا قابلمه را روی اجاق بگذارید و خوب هم بزنید تا مواد در شیر حل شوند. بعد از مدتی که سوپ به جوش آمد، فیله مرغ رنده شده را به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله هشتم

حالا اجازه دهید سوپ به مدت 30 دقیقه بجوشد تا کاملا جذب شود. در 10 دقیقه آخر پخت خامه صبحانه را به همراه 1 لیوان سوپ در ظرف مناسبی بریزید و خوب هم بزنید تا خامه به دمای سوپ برسد.

مرحله نهم

سپس مخلوط خامه را به همراه مقداری نمک و فلفل به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا خامه در سوپ پخش شود. حالا اجازه دهید سوپ به مدت 10 دقیقه روی حرارت بماند تا طعم ها با هم مخلوط شوند.

مرحله دهم

پس از پخته شدن، قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید، سپس سوپ را در ظرف مورد نظر خود بریزید و با آبلیموی تازه، خامه و شاخه های تره سبز تزیین کنید و سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا