آشپزی

طرز تهیه سوپ سبزیجات +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه سوپ سبزیجات

سوپ سبزی یکی از سوپ های خوش طعم و لذیذ است که بدون مرغ و گوشت تهیه می شود و بافتی لطیف و لطیف دارد. سوپ سبزی یک غذای رژیمی و ساده یا یک پیش غذای خوش طعم و مناسب برای شام است که خیلی راحت تهیه و درست می شود. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه سوپ سبزیجات برای سایت آموزشی مفید همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
هویج 4 عدد
پیاز 2 عدد
سیب زمینیها 4-5 عدد
کرم رنگ نصف پاکت
نمک کافی
فلفل قرمز کافی
جوز هندی کافی

طرز تهیه سوپ سبزیجات

مرحله اول

ابتدا هویج ها را پوست گرفته و بشویید و به اندازه های دلخواه برش دهید و خرد کنید و در قابلمه بریزید سپس پیازها را پوست بگیرید و بشویید و نگینی خرد کنید و در قابلمه بریزید. مقدار پیاز بستگی به ذائقه شما دارد.

مرحله دوم

سپس سیب زمینی ها را پوست گرفته و بشویید و به قطعات کوچک برش دهید و در قابلمه بریزید سپس روی سبزی ها کمی آب بریزید و به مدت یک ساعت و نیم تا دو ساعت روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید با هم خوب بپزند.

سطح سوم

سپس مقداری نمک به مواد اضافه کنید و بگذارید کمی بیشتر بجوشد و آب آن گرفته شود سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و با همزن برقی یا همزن همه مواد را هم بزنید تا کاملا له شده و پوره شوند و بافت مایه مواد یکنواخت است

مرحله چهارم

سپس خامه صبحانه را در ظرفی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید کمی گرم شود یا مقداری از سوپ را به خامه اضافه کنید و هم بزنید تا با هم گرم شوند و سپس خامه را به سوپ اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. .

مرحله پنجم

سپس سوپ را بچشید و نمک اضافه کنید، سپس با توجه به ذائقه و سلیقه خود مقداری فلفل قرمز به مواد اضافه کنید، چون هویج و سیب زمینی شیرین هستند، بهتر است فلفل قرمز بیشتری اضافه کنید تا شیرینی آنها برجسته شود.

مرحله ششم

سپس مقداری جوز هندی را روی مواد بریزید و خوب هم بزنید تا عطر و طعم همه مواد با هم مخلوط شود سپس 5 تا 10 دقیقه دیگر روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید کمی بیشتر بجوشد و عطر و طعم همه مواد با هم ترکیب شود.

مرحله هفتم

سپس سوپ سبزی را در ظرف مناسبی بریزید و روی سوپ را با خامه تزیین کنید و روی آن را با چند برگ نعنا و شوید تزئین کنید و به عنوان یک پیش غذای خوشمزه یا یک غذای رژیمی مقوی و ساده با انواع دارچین سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا