آشپزی

طرز تهیه سوپ پیازچه با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ پیازچه را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ پیاز

سوپ پیاز یکی از سوپ های بین المللی قدیمی و خوشمزه است که هم به عنوان پیش غذا و هم به عنوان سوپ تقویتی برای تقویت بدن بیماران سرو می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنند. طرز تهیه سوپ پیاز برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سوپ مرغ 1 فنجان
اب 3 تا 4 فنجان
پیازچه 200 گرم
قارچ 150 گرم
هویج 2 عدد
جو پرک 1 لیوان و نیم
شیر نر 1 فنجان
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه کافی
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سوپ پیاز

مرحله اول

برای تهیه آش پیاز خوشمزه ابتدا هویج را بشویید سپس با پوست کن جدا کرده و با دندانه های درشت رنده رنده کنید. سپس جو را به همراه آب مرغ در ظرف مناسبی می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله آب را با جو به قابلمه اضافه می کنیم سپس روی حرارت می گذاریم تا بجوشد. سپس وقتی آب مرغ به جوش آمد هویج رنده شده را داخل آن می ریزیم و کمی هم می زنیم.

سطح سوم

حالا قارچ را شسته و ورقه ای برش می دهیم. سپس پیازچه ها را شسته و به صورت دایره های کوچک برش می دهیم و به همراه قارچ و نمک و زردچوبه داخل آب مرغ می ریزیم و کمی مواد را با هم مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله حرارت زیر سوپ را ملایم می کنیم سپس می گذاریم سوپ بپزد و کاملا جا بیفتد. سپس بعد از 45 دقیقه شیر را اضافه می کنیم و بعد از آن می گذاریم سوپ 5 دقیقه دیگر روی آتش بماند.

مرحله پنجم

حالا بعد از 5 دقیقه اجاق گاز را خاموش می کنیم سپس قسمتی از سوپ را در ظرف مناسبی می ریزیم و خامه صبحانه را به آن اضافه می کنیم. سپس سوپ و خامه را به همان دما هم می زنیم.

مرحله ششم

در آخر مخلوط خامه صبحانه را داخل سوپ بریزید و هم بزنید. در آخر سوپ را در ظرف مورد نظر بریزید و به دلخواه با جعفری تزیین کنید سپس با آبلیموی تازه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا