آشپزی

طرز تهیه سوپ کدو سبز با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ کدو سبز را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ کدو سبز

سوپ کدو سبز یکی از سوپ های بین المللی خاص و خوشمزه است که کم کالری و با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سوپ کدو سبز برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
کدو سبز 6 عدد
سیب زمینیها 1 قطعه
سیر 3 قرص
ماست 5 قاشق غذاخوری
ارد 2 قاشق غذاخوری
زرده 1 قطعه
گشنیز و شوید کافی
کره 100 گرم
فلفل جالوپینو 1 قطعه
فلفل تند، نمک و فلفل قرمز کافی
آب جوشیده یا آب مرغ کافی

طرز تهیه سوپ کدو سبز

مرحله اول

برای تهیه سوپ کدو سبز ابتدا کدوها را بشویید سپس پوست آن را جدا کنید. سپس پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و همراه با کدو سبز درشت خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پرک های سیر را برداشته و همراه با کدو سبز و سیب زمینی در قابلمه مناسبی می ریزیم و آب جوش یا آب مرغ را اضافه می کنیم. سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

سطح سوم

حالا بگذارید سبزیجات در آب جوش یا آب مرغ بنشینند تا کاملا پخته و نرم شوند. سپس وقتی سبزی ها کاملا پخته شدند، سبزی ها را با همزن برقی هم می زنیم تا کاملا پوره شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله دوباره پوره سبزیجات را داخل قابلمه بریزید و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس ماست را همراه با تخم مرغ و آرد در ظرف مناسبی بریزید و هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند.

مرحله پنجم

حالا مقداری از پوره را کم کم به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم و هم می زنیم تا به دمای سوپ برسد سپس به سوپ اضافه می کنیم و می گذاریم روی حرارت بماند. سپس گشنیز و شوید را می شوییم.

مرحله ششم

در این مرحله رازیانه و گشنیز را در آبکش بریزید و اجازه دهید آب اضافی آن کشیده شود سپس روی تخته گوشت گذاشته و ریز خرد کنید. سپس سبزیجات را به همراه نمک به سوپ اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

حالا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را داخل تابه اضافه می کنیم و می گذاریم آب شود. سپس فلفل تند را به همراه فلفل هالاپینو و فلفل قرمز در تابه ریخته و تفت می دهیم.

مرحله هشتم

در این مرحله مخلوط فلفل سیاه و کره را به سوپ اضافه کنید سپس هم بزنید. سپس اجازه دهید سوپ روی آتش بماند تا جا بیفتد. سپس وقتی آش زولبیا جا افتاد، حرارت را خاموش می کنیم.

مرحله نهم

سرگرمی روز ظرف مناسبی را انتخاب می کنیم سپس آش کدو حلوایی را داخل آن می ریزیم. در آخر روی سوپ کدو سبز را با مخلوط کره و سبزی خرد شده تزئین می کنیم و با نان تست تازه سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا