آشپزی

طرز تهیه سوپ کلم بروکلی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوپ کلم بروکلی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوپ بروکلی

سوپ بروکلی یکی از پیش غذا های کمتر شناخته شده بین المللی است که می توان آن را با طعم های مختلف درست کرد تا آموزش کامل مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه سوپ بروکلی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم سوپ بروکلی
کره 50 گرم
روغن مایع کافی
تره فرنگی 1 ساقه
آرد رشته فرنگی 2 قاشق غذاخوری
سوپ مرغ 4 فنجان
کلم بروکلی 450 گرم
شیر نر 250 میلی لیتر
کرم رنگ کافی
جوز هندی ¼ قاشق چایخوری
نمک و فلفل کافی
فلفل قرمز کافی

طرز تهیه سوپ بروکلی

مرحله اول

برای تهیه سوپ کلم بروکلی خوشمزه ابتدا تره فرنگی را بشویید سپس به صورت دایره های کوچک برش دهید. سپس قابلمه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن مایع داخل آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید کره آب شود و روغن داغ شود سپس تره فرنگی را در قابلمه بریزید و تفت دهید تا نرم شود. بعد آرد رشته را با تره فرنگی داخل تابه بریزید سپس تفت دهید تا بوی خامی آرد نول از بین برود.

سطح سوم

در این مرحله آب مرغ را در قابلمه ای جداگانه بریزید سپس روی حرارت زیاد قرار دهید تا به نقطه جوش برسد. سپس وقتی آب مرغ به جوش آمد کم کم آن را با آرد و تره فرنگی به قابلمه اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا آرد را مرتب هم می زنیم تا گلوله نشود. سپس کلم بروکلی ها را به قطعات متوسط ​​تقسیم می کنیم سپس آنها را می شوییم و در آبکش می گذاریم. سپس نمک، فلفل سیاه، جوز هندی و کلم بروکلی را داخل سوپ می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله درب قابلمه را می بندیم سپس سوپ کلم بروکلی را به مدت 1 ساعت روی حرارت ملایم می گذاریم تا پخته و کاملا جا بیفتد. سپس بعد از این مدت سوپ کلم بروکلی را از روی حرارت برمی داریم.

مرحله ششم

حالا اجازه دهید سوپ کلم بروکلی به مدت 30 دقیقه کاملا خنک شود. بعد از این مدت که سوپ کاملا خنک شد، آن را در غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا سوپ پوره شود.

مرحله هفتم

در این مرحله پوره سوپ کلم بروکلی را دوباره داخل قابلمه برمی گردانیم سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و می گذاریم داغ شود و به تدریج شیر را داخل سوپ می ریزیم و مدام هم می زنیم.

مرحله هشتم

حالا می گذاریم سوپ کاملا داغ شود سپس از روی اجاق برداشته و در ظرف مورد نظر می ریزیم. سپس فلفل قرمز را شسته سپس قسمت های اضافی آن را جدا کرده و به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم.

مرحله نهم

در آخر خامه را روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا کمی آب شود سپس خامه را به همراه فلفل قرمز روی سوپ بمالید و با لیموترش تازه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا