آشپزی

طرز تهیه شامی سیب زمینی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شامی سیب زمینی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شام ​​سیب زمینی

شام سیب زمینی یکی از غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که با مواد و مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه شام ​​سیب زمینی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 6 عدد
پیاز 1 قطعه
گوشت چرخکرده 100 گرم
یک تخم مرغ 2 عدد
آرد نخودچی کافی
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه شام ​​سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه یک شام سیب زمینی ساده ابتدا 4 عدد سیب زمینی را بشویید سپس در یک قابلمه آب بریزید. سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و می گذاریم سیب زمینی ها بجوشد.

مرحله دوم

حالا بعد از 45 دقیقه که سیب زمینی ها کاملا پخته شد حرارت را خاموش می کنیم سپس سیب زمینی ها را از قابلمه خارج می کنیم. سپس سیب زمینی ها را پوست بگیرید و در ظرف مناسبی بچینید.

سطح سوم

در این مرحله سیب زمینی های آب پز را می زنیم تا کاملا پوره شوند. سپس پوست سیب زمینی های باقی مانده را جدا می کنیم و سپس با رنده ریز می شوییم و رنده می کنیم و به سیب زمینی های آب پز اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا گوشت را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم سپس در چرخ گوشت می ریزیم و در ظرفی که سیب زمینی های پخته شده در آن قرار دارد خرد می کنیم. سپس پیاز را پوست گرفته و بشویید، سپس آن را ریز رنده کرده و به محصولات شام اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ ها را به همراه آرد نخودچی، نمک، فلفل و زردچوبه به مواد شام اضافه کنید، سپس به مدت 5 دقیقه ورز دهید تا مواد با هم ترکیب شده و یکدست شده و طعم ها یکدست شوند.

مرحله ششم

حالا روی مواد شام را با سلفون بپوشانید سپس به مدت 1 ساعت در یخچال استراحت دهید تا طعم ها با هم ترکیب شوند. سپس بعد از گذشت زمان، مواد شام را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن مایع می ریزیم و اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود. سپس مقداری از مواد شام را برداشته و در دست به شکل دلخواه در می آوریم.

مرحله هشتم

در آخر شمی ها را در تابه ریخته و کاملا سرخ می کنیم. سپس شامی ها را در ظرفی که می خواهیم می چینیم سپس با گوجه فرنگی و ترشی و نان تازه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا