آشپزی

طرز تهیه شربت آلوورا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شربت آلوورا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شربت آلوئه ورا

شربت آلوئه ورا یکی از نوشیدنی های بین المللی خوشمزه و ساده است که خواص بسیار زیادی دارد برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت آلوئه ورا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
یک برگ بزرگ آلوئه ورا 1 قطعه
عسل 3 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه 1 قطعه

طرز تهیه شربت آلوئه ورا

مرحله اول

برای تهیه شربت خوشمزه آلوئه ورا ابتدا برگ های آلوئه ورا را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم. سپس با دقت ژله آلوئه ورا را با چاقو جدا کرده و روی تخته گوشت قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا ژله آلوئه ورا را مکعبی برش بزنید و در ظرف مناسبی بریزید. سپس کمی آب به ژل های آلوئه ورا اضافه می کنیم سپس با دست خوب ماساژ می دهیم تا ژل ها کاملا شسته شوند.

سطح سوم

در این مرحله ژله ها را در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس ژل‌های آلوئه‌ورا را دوباره داخل کاسه بریزید و مقداری آب سرد روی آن‌ها اضافه کنید، سپس بگذارید 20 دقیقه در آب سرد بماند.

مرحله چهارم

حالا چند بار آب ژله ها را عوض می کنیم تا تلخی ژله ها کاملا گرفته شود. سپس وقتی تلخی ژل آلوئه ورا از بین رفت، نیمی از ژل را با عسل و آبلیموی تازه داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و سپس مخلوط کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله برای له شدن آلوئه ورا، ژله های باقی مانده را روی تخته گوشت گذاشته و با چاقو به قطعات کوچک تقسیم می کنیم. سپس شربت آلوئه ورا را در لیوان سرو بریزید سپس آب را به آن اضافه کنید.

مرحله ششم

در آخر تفاله ژله آلوئه ورا را با تکه های یخ داخل لیوان سرو بریزید و سپس هم بزنید و سرو کنید. در صورت تمایل می توانید برای رنگ بهتر، کمی زعفران به شربت اضافه کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا