آشپزی

طرز تهیه شنیسل گوشت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شنیسل گوشت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شنیسل گوشت

شنیسل گوشت یکی از معروف ترین غذاهای آلمانی است که با طعم ها و دستور پخت های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه شنیسل گوشت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت گوساله 1 کیلوگرم
آرد سوخاری 1 فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
نمک، فلفل و روغن مایع کافی

طرز تهیه شنیسل گوشت

مرحله اول

برای تهیه شنیسل گوشتی خوشمزه ابتدا گوشت گاو را قاچ می کنیم سپس هر تکه را با چرخ گوشت می زنیم تا کاملا پهن و نازک شود. سپس تخم مرغ را همراه با نمک و فلفل در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ را با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لخته خارج شود. سپس تکه های گوشت را در آرد سوخاری میغلتانیم تا روی گوشت را کاملا بپوشاند. سپس گوشت را از آرد سوخاری خارج می کنیم و داخل تخم مرغ می گذاریم.

سطح سوم

در این مرحله اجازه می‌دهیم گوشت داخل تخم‌مرغ آغشته شود، سپس دوباره گوشت را از تخم‌مرغ خارج کرده و داخل آرد سوخاری می‌زنیم و اجازه می‌دهیم تا روی گوشت را کاملا بپوشاند. سپس یک تابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مقداری روغن مایع داخل تابه بریزید، سپس اجازه دهید روغن خوب داغ شود. سپس شنیسل های گوشتی را در تابه می گذاریم سپس با حرارت ملایم می گذاریم کاملا سرخ شوند.

مرحله پنجم

بعد از اینکه یک طرف شنیسل ها کاملا سرخ شد آنها را برمی گردانیم و می گذاریم طرف دیگر هم سرخ شود. به همین ترتیب تمام شنیسل ها را به طور یکنواخت در روغن داغ سرخ کنید.

مرحله ششم

در آخر کنسلی های سرخ شده را روی یک حوله بچینید، سپس اجازه دهید چربی اضافی آن کاملا خارج شود. در آخر شنیسل گوشت را با سبزیجات سرخ شده سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا