آشپزی

طرز تهیه شیرینی آردی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی آردی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک از آرد

کیک آردی یکی از کیک های خوشمزه و ساده است که با مواد کم و ساده درست می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کیک از آرد برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کیک آردی
روغن مایع 1 فنجان
شکر پودر شده 1 فنجان
آرد شیرینی پزی 3 فنجان
اسانس وانیل کافی

طرز تهیه کیک از آرد

مرحله اول

برای تهیه آرد خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. در مرحله بعد کره مایع و اسانس وانیل را در ظرف مناسبی بریزید سپس پودر قند را داخل کاسه الک کنید.

مرحله دوم

حالا داخل کاسه را با همزن برقی پر سرعت هم میزنیم تا مواد مخلوط و یکدست شود سپس آرد را کم کم به ظرف اضافه میکنیم و با نوک انگشتان ورز میدهیم که خمیر نرم و لطیفی به دست آید. ، اضافه کردن آرد را متوقف می کنیم

سطح سوم

در این مرحله از خمیر به اندازه نارنگی برداشته و پهن می کنیم و روی سطح کار قرار می دهیم. سپس خمیر را با چنگال روی رول می کشیم تا خط بیفتد سپس خمیر را به اندازه و شکل دلخواه برش می دهیم.

مرحله چهارم

حالا سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید سپس خمیر برش خورده را داخل آن قرار دهید. سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید کیک ها به مدت 20 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند.

مرحله پنجم

سپس قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها بدون دست زدن کاملا خنک شوند و از رطوبت اضافی آن ها خشک شوند سپس برای تزئین روی آن ها پودر قند بپاشید.

مرحله ششم

حالا برای زیباتر شدن ظاهر شیرینی ها روی آن ها مقداری پسته بپاشید سپس از کاغذ روغنی بردارید و در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر شیرینی را با چای تازه دم می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا