آشپزی

طرز تهیه شیرینی آردی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک از آرد

کیک آردی یکی از انواع کیک های خوشمزه و ساده است که برای سرو در مجالس خاص بسیار مناسب است، آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کیک از آرد برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای کیک آردی
ارد ½ فنجان
شکر پودر شده ¼ فنجان
پودر گردو ⅓ فنجان
گردو ⅓ فنجان
کره 60 گرم
وانیل ½ قاشق چایخوری

طرز تهیه کیک از آرد

مرحله اول

برای تهیه یک کیک خوشمزه با آرد، کره را از 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و بگذارید کاملا نرم شود. سپس فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود.

مرحله دوم

حالا در ظرف مناسبی وانیل و پودر قند را با کره دمای اتاق بریزید و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه خوب هم بزنید تا کرم رنگ شود. حالا آرد را در الک بریزید و 3 بار الک کنید.

سطح سوم

سپس آرد و پودر بادام الک شده را کم کم به کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیر نرمی به دست بیاید که به دست نچسبد. مراقب باشید خمیر را ورز ندهید تا داخل روغن نرود.

مرحله چهارم

حالا سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و خمیر را به اندازه یک گردو جدا می کنیم و گرد می کنیم. سپس یک گردو را در مرکز خمیر قرار دهید و آن را کمی فشار دهید و سپس آنها را با فاصله در سینی فر قرار دهید.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم کیک ها به مدت 15 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها بدون دست زدن به آنها خنک شوند.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که اگر به شیرینی های داغ دست بزنید تبدیل به گرد و غبار می شوند. وقتی شیرینی ها خنک شدند آنها را از کاغذ روغنی خارج کرده و با سس شکلاتی تزیین کرده و سپس با چای سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا