آشپزی

طرز تهیه شیرینی ارده با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی ارده را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی ارده

شیرینی ارده یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی ارده برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شیرینی ارده
ارده 1 فنجان
قند 1 فنجان
کره 150 گرم
زرده 1 قطعه
وانیل 1 قاشق چایخوری
آرد سفید 3 فنجان

طرز تهیه شیرینی ارده

مرحله اول

برای تهیه شیرینی ارده لذیذ در ابتدای کار کره را از 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن کاملا با دمای محیط هماهنگ شود. سپس فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا کره نرم شده را با شکر، آرد، زرده تخم مرغ و وانیل در ظرف مناسبی بریزید. بعد نیمی از آرد را داخل کاسه الک کنید سپس با همزن دستی مواد را هم بزنید تا خمیر یکدست شود.

مرحله سوم

حالا بقیه آرد را الک کرده و کم کم به کاسه اضافه می کنیم و با نوک انگشتان هم می زنیم تا خمیر نسبتا سفتی به دست بیاید که به دست نچسبد. سپس سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم.

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را به اندازه یک گردو جدا کرده و در دست گرد کرده و خمیر را به کنجد آغشته می کنیم و در سینی فر می گذاریم. سپس خمیر را با کف فنجان کمی فشار دهید تا صاف شود.

مرحله پنجم

حالا قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید کیک ها به مدت 25 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. بعد از این مدت، قالب را از فر خارج کرده و بدون دست زدن به آن ها اجازه دهید خنک شوند.

مرحله ششم

بعد از خنک شدن کامل کیک ها آنها را از کاغذ کره جدا می کنیم سپس در ظرف مورد نظر می گذاریم. در آخر کیک ها را با چای یا قهوه تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا