آشپزی

طرز تهیه شیرینی بادام نارگیل با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی بادام نارگیل را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی بادام نارگیلی

خمیر بادام نارگیلی یکی از شیرینی های خوشمزه است که به دلیل وجود نارگیل در دستور پخت آن طرفداران زیادی دارد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله تهیه خمیر بادام نارگیلی به ادامه مطلب بروید و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شیرینی بادام نارگیلی
پودر بادام 60 گرم
پودر نارگیل 65 گرم
شکر پودر شده 110 گرم
سفیده تخم مرغ 2 عدد
نمک 1 پنس
یک تکه شکلات 50 گرم

طرز تهیه شیرینی بادام نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه کلوچه های خوشمزه با نارگیل و بادام در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. در مرحله بعد پودر بادام و نارگیل را در ظرف مناسبی بریزید، سپس پودر قند را داخل کاسه الک کنید.

مرحله دوم

حالا مواد را در کاسه مخلوط می کنیم تا ترکیب شوند. سپس سفیده ها را به همراه نمک در ظرفی جداگانه بریزید و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه بزنید تا سفیده غلیظ و کدر شود.

سطح سوم

در این مرحله مخلوط پودر را در کاسه حاوی سفیده تخم مرغ را در 3 تا 4 مرحله اضافه کرده و با همزن آرام و به صورت دورانی هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب شده و یکدست شوند و سفیده ها از هم نپاشد.

مرحله چهارم

حالا قالب های الگوی سیلیکونی را با کمی کره مایع چرب کنید سپس خمیر را داخل قالب بریزید و قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید تا شیرینی ها به مدت 15 دقیقه بپزند. بعد از این مدت فرم را از فر خارج می کنیم.

مرحله پنجم

حالا اجازه دهید کوکی ها کاملا خنک شوند و سپس آنها را از ماهیتابه خارج کنید. بعد شکلات تخته ای را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری قرار می دهیم تا کاملا ذوب شود سپس شکلات را در قیف یکبار مصرف می ریزیم.

مرحله ششم

در آخر حفره کوکی ها را با شکلات آب شده پر می کنیم و بعد از آن شیرینی ها را به مدت 10-15 دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا شکلات سفت شود. بعد از این مدت کیک ها را با چای زعفران سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا