آشپزی

طرز تهیه شیرینی بیسکویتی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی بیسکویتی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه بیسکویت

بیسکویت یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه بیسکویت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای خمیر بیسکویت
یک تکه شکلات 280 گرم
پودر کاکائو 1 قاشق غذاخوری
بیسکویت پای بوربن 1 بسته
گردو ½ فنجان
پنیر ماسکارپونه 200 گرم
کرم رنگ 1 فنجان
مواد لازم برای لایه دوم
شیر نر 1.5 فنجان
آب سرد ½ فنجان
پودر کاکائو 1 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 100 گرم
قند 4 قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه بیسکویت

مرحله اول

برای تهیه بیسکویت های خوشمزه اولین خمیر را در ابتدای کار آماده می کنیم. برای این کار، شکلات را روی اجاق گاز گرم کنید تا کاملا آب شود، سپس خامه قنادی را به مدت 10 دقیقه با فر برقی هم بزنید. مخلوط کن

مرحله دوم

وقتی خامه قنادی شکل گرفت، هم زدن را متوقف می کنیم، سپس پنیر ماسکارپونه را با همزن برقی به مدت 5 دقیقه با دور تند هم می زنیم تا بافت آن باز شود، سپس خامه قنادی را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا یکدست شود.

سطح سوم

حالا پودر کاکائو را به کاسه شکلات آب شده اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس شکلات آب شده را به کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند.

مرحله چهارم

حالا بیسکویت پتی پاین را خرد کرده و به همراه گردوهای خرد شده به کاسه اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم و داخل قالب را سلفون می پوشانیم سپس مواد بیسکویت را داخل قالب می ریزیم و یکدست و یکدست می کنیم.

مرحله پنجم

حالا قالب را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود. پس از گذشت این مدت، با مخلوط کردن ژلاتین در آب سرد و قرار دادن آن روی حرارت بخار دیگ، به سراغ ساخت لایه دوم می رویم.

مرحله ششم

حالا شیر را به همراه پودر کاکائو و شکر در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید تا پودر کاکائو و شکر کاملا حل شود سپس چند قاشق شیر کاکائو را با خامه مخلوط کنید تا به همان اندازه برسند. درجه حرارت.

مرحله هفتم

سپس خامه را به قابلمه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خامه کاملا حل شود. حالا ژلاتین را به تابه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و بعد از خنک شدن به آرامی روی لایه اول قالب بریزید.

مرحله هشتم

در این مرحله قالب را دوباره در یخچال قرار دهید و اجازه دهید کیک بیسکویتی 3 ساعت دیگر در یخچال بماند تا پوسته دوم کاملا سفت شود. بعد از این مدت روی کیک را تزئین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا