آشپزی

طرز تهیه شیرینی ریبون با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی ریبون را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه روبان های زیبا درست کنیم

پاندلکا یکی از شیرینی های لذیذ و سنتی کشورمان است که با دستور پخت های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاندلکا در ادامه مطلب همراه باشید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای روبان های شیرین
کره 100 گرم
روغن مایع 25 گرم
شکر پودر شده 60 گرم
زرده 1 قطعه
پودر هل 1 قاشق چایخوری
زعفران آب پز 2 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت 35 گرم
ارد 150 گرم

چگونه روبان های زیبا درست کنیم

مرحله اول

برای تهیه روبان های خوشمزه در ابتدای کار 30 دقیقه قبل کره را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن با دمای محیط سازگار شود. سپس فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید فر کاملا گرم شود سپس کره را به همراه روغن مایع و پودر قند در ظرف مناسبی بریزید سپس با همزن برقی پر سرعت خوب هم بزنید تا مخلوط کره کرمی و یکدست شود.

سطح سوم

سپس پودر هل را به همراه زرده تخم مرغ و زعفران پخته شده به کاسه اضافه کرده و دوباره هم می زنیم تا مواد با هم مخلوط شوند. حالا آرد و نشاسته ذرت را داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید سپس کم کم به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را با سر بشکه مورد نظر در قیف می ریزیم و در سینی پوشانده شده با کاغذ پخت می ریزیم. سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید تا کیک ها به مدت 12 دقیقه بپزند.

مرحله پنجم

توجه داشته باشید که شیرینی ها تغییر رنگ نمی دهند. بعد از این مدت قالب را از فر خارج کنید و بگذارید کیک ها خنک شوند سپس با شکلات ذوب شده و پسته تزئین کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا