آشپزی

طرز تهیه شیرینی شکر پاره با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی شکر پاره را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی شکری خرد شده

شکر پره یکی از شیرینی های خوشمزه و ساده است که با دستور پخت های مختلف می توانید آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را ببینید. طرز تهیه شیرینی شکری خرد شده برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای شیرینی شکر خرد شده
کره 175 گرم
یک تخم مرغ 1 قطعه
روغن مایع 1 فنجان
شکر پودر شده 1 فنجان
ارمیک 1 فنجان
ارد 3 فنجان
وانیل 1 بسته
پودر خمیرمایه 1 بسته
مغز بادام 22 عدد
مواد لازم شربت
قند 1.5 فنجان
اب 2.5 فنجان
لیمو ترش 1 قطعه

طرز تهیه شیرینی شکری خرد شده

مرحله اول

من آماده می کنم شیرینی شکر خرد شده خوشمزه در ابتدای کار کره را 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا کاملا نرم شود. سپس فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید فر کاملا گرم شود. سپس در ظرف مناسبی کره را که به دمای محیط رسیده است، به همراه روغن مایع، تخم مرغ، بلغور، شکر، وانیل و بکینگ پودر بریزید، سپس پودر قند و آرد را الک کنید.

سطح سوم

حالا مواد داخل کاسه رو با نوک انگشت خوب ورز میدیم تا خمیر صاف و یکدستی به دست بیاد. مراقب باشید خمیر را با کف دست ورز ندهید، در غیر این صورت روغن خمیر از دست می‌رود و شیرینی‌ها سفت می‌شوند.

مرحله چهارم

در مرحله بعد خمیر را به اندازه یک نارنگی کوچک برش داده و به شکل گلوله در آورید سپس داخل سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. حالا خمیر را با فاصله از هم در تابه می چینیم و یک عدد مغز بادام روی خمیر می گذاریم.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم کیک ها به مدت 30 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته و ترک بخورند. حالا برای شیرینی شربت درست می کنیم.

مرحله ششم

برای این کار شکر و آب را در قابلمه مناسبی بریزید، سپس قابلمه را روی اجاق قرار دهید تا ذرات شکر کاملا حل شود، سپس یک ورقه آهک به قابلمه اضافه کنید و سپس از روی اجاق گاز بردارید.

مرحله هفتم

حالا بگذارید شربت کاملا خنک شود. بعد از 30 دقیقه که کیک ها طلایی شدند، قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها کاملا خنک شوند بدون اینکه به آن ها دست بزنید.

مرحله هشتم

وقتی کیک ها خنک شدند روی آن ها را با شربت بپوشانید و به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا شربت جذب شود. بعد از این مدت کیک ها را با چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا